Apple, Googleye rakip oluyor

Son güncelleme: 10.02.2015 10:55
  • Dünya teknoloji devi Apple, kendi arama motorunu yaparak Google’a rakip olmaya hazırlanıyor.
    noimage


    ABD’li teknoloji devi Apple, Cult Of Mac kaynağından gelen bilgilere göre kendi arama motorunu geliştirmek için iş ilanı yayınladı. İlanın hemen başında yer alan açıklamada, 'Yüz milyonlarca kullanıcının kullanacağı bir arama platformunun geliştirilmesinde yer alacak kreatif program yöneticisi arandığı" belirtildi. Apple, dünyanın en büyük arma motorlarından biri olan Google’a rakip olabilir.

    Öte yandan diğer bir iddiaya göre şirketin yürüttüğü bu çalışma piyasada bir alternatif oluşturma amaçlı değil. Teknoloji devi, iOS cihazlarında ve Safari’de yeni arama motorunu kullanmak istiyor olması ise bilgiler arasında.


    trthaber
#10.02.2015 10:55 0 0 0