Erkekler ve Bayanlar için hız limiti...

Son güncelleme: 26.06.2007 09:23
  • noimage
#23.06.2007 01:13 0 0 0
  • hadi ya 35 km ymis

    bende 140 yaparim o yolda
#23.06.2007 11:18 0 0 0
  • Sindy: bende 140 yaparim o yolda

    Sakın ha o yolda bayanların 35 km ile gitmesi gerekiyor.

    Yoksa kurallara uymamaktan "Sarı Menekse" tarafından enselenirsin
#23.06.2007 12:57 0 0 0
  • bu haksızlık ama bizde 140 yaparız
#23.06.2007 13:43 0 0 0
  • tabelada yanlışlık var galiba bayanlar için 135tir o
#23.06.2007 13:56 0 0 0
  • itiraz ediyorum biz daha dikkatliyiz bi kere
#23.06.2007 19:13 0 0 0
  • evet siz daha dikkatlisiniz kaza yapmazsınız sadece panikler başkalarına kaza yaptırırsınız
#23.06.2007 19:58 0 0 0
  • ben o yolda 20 le giderim
#25.06.2007 01:29 0 0 0
  • ORiJiNAL YAZARI : fiber_optic
    evet siz daha dikkatlisiniz kaza yapmazsınız sadece panikler başkalarına kaza yaptırırsınız

    yokya
#25.06.2007 14:00 0 0 0
  • ciddi diyorum
#25.06.2007 19:03 0 0 0
  • yok ben paniklemem kaza yapilacaksa kendim yaparim :D
#25.06.2007 19:05 0 0 0
  • ben o yolda 20 le giderim


    dilem yapma allasen
#25.06.2007 20:13 0 0 0
  • Sari Menekse

    yok ben paniklemem kaza yapilacaksa kendim yaparim

    tabi kendi isimizi kendimiz yapmak en iyisi kimse kendimiz gibi yapamaz icimize sinmez Allah korusun :D
#25.06.2007 20:35 0 0 0
#26.06.2007 01:17 0 0 0
  • çok düşük verilmiş
#26.06.2007 09:23 0 0 0