İKİ DELİNİN HİKAYESİ

Son güncelleme: 24.07.2007 10:00
  • iki deli oturuyormuş.birisi aniden ayağa kalkmış ve yürümeye başlamış.
    oturan deli sormuş:
    -NEREYE?
    -''seni aramaya''
    -iyi ...çabuk gel,ben seni burda bekliyorum
#24.06.2007 07:54 0 0 0
#24.06.2007 08:51 0 0 0
zto zto foto
  • ellerine sağlık
#24.06.2007 13:34 0 0 0
  • eline sağlık çok komik:D:D:D
#05.07.2007 13:30 0 0 0
  • çok güzelll
#05.07.2007 15:54 0 0 0
  • ???? daha iyi olabilirdi :P
#11.07.2007 12:55 0 0 0
#12.07.2007 09:31 0 0 0
  • İyi soru, iyi cevap...
#24.07.2007 10:00 0 0 0