Dip not: Geçen yıllarda ciddi derecede main kolikdim gerçi hala öyleyim işte elde olmayan nedenlerden mainden uzaklastik ama kalbimizde büyük yeri var, sadece eskisi gibi paylasım tufanına katılamıyorum ama tek tek tüm konuları okuyorum....
konuya gelecegim main de tanıştığım main kolikle evlendik vede evliliğin ilk meyvesi işte bu bebek
@Nerqish adlı üyeden alıntı: masallah Allah anali babali buyutsun cok tatli bi bebek
demek sizde main asiklarindandiniz mutlu bitmesi cok guzel Allah mesut etsin Orijinali Göster...