Buda benim oğlum

Son güncelleme: 26.09.2007 10:08
  • noimage


    noimage



    Buda benim oğlum



    Dip not: Geçen yıllarda ciddi derecede main kolikdim gerçi hala öyleyim işte elde olmayan nedenlerden mainden uzaklastik ama kalbimizde büyük yeri var, sadece eskisi gibi paylasım tufanına katılamıyorum ama tek tek tüm konuları okuyorum....

    konuya gelecegim main de tanıştığım main kolikle evlendik vede evliliğin ilk meyvesi işte bu bebek
#24.06.2007 11:02 0 0 0
  • Ma$allahh.. Çok $eker..

    Allah anali babali büyütsün..

    Ehh Darisi digerlerinin ba$ina
#24.06.2007 11:05 0 0 0
  • @JaSePh

    Allah anali babali büyütsün

    cok tatli ve cok masum

    Seninle bir dönem yönetimde beraberdik yanilmiyorsam dogrumu acaba?
#24.06.2007 11:07 0 0 0
  • cok seker oglunuz

    Allah AnaLi BabaLi Buyutsun
#24.06.2007 11:56 0 0 0
  • MaRaBoGLu61


    ewet yapmıstık istemedigim halde yaptırdılar sonrada kapı dısarı boynuz kulak işi oldu



    ama sanırım o dönemdeki yonetimle şimdi yonetim farklı imiş


    çok sagolun arkadaslar
#24.06.2007 16:14 0 0 0
  • maşallah
#26.06.2007 09:36 0 0 0
  • noimage

    noimage



    Bunlarda yeni resimleri
#28.07.2007 10:23 0 0 0
  • M aşallah çok tatlı bir bebek. Allah anneli babalı büyütsün
#28.07.2007 22:55 0 0 0
  • Su peersi çok tesekkür ederim
    bu arada reimleri yeniledim
#24.09.2007 09:26 0 0 0
  • masallah Allah anali babali buyutsun cok tatli bi bebek
    demek sizde main asiklarindandiniz mutlu bitmesi cok guzel Allah mesut etsin
#24.09.2007 09:54 0 0 0
  • @Nerqish adlı üyeden alıntı:
    masallah Allah anali babali buyutsun cok tatli bi bebek
    demek sizde main asiklarindandiniz mutlu bitmesi cok guzel Allah mesut etsin
    Orijinali Göster...



    darisi size..
#24.09.2007 13:39 0 0 0
  • maasallah cok tatli cok masum cok seker bir bebek allah anali babali büyütsün...
#25.09.2007 01:54 0 0 0
  • Masallah cok seker, Allah anali babali buyutsun
#26.09.2007 10:08 0 0 0