O...

Son güncelleme: 24.08.2025 01:16
  • O benim için geçmişe anıt bırakıLacak kadar değerLi;
    geçmişte bırakıLamayacak kadar gerekLiydi.
    GeLecek vaatsizLiğine rağmen şimdimdi
    ve
    beLki de düşLeyemesem de,
    yarınımdı...


    O...
#27.07.2025 10:03 1 0 0
  • ♥ TıpKı ßir Nefes Gibisin.. İçimde Tuttuğum Sürece ''ßénimSin.. ßırakırsam GidecekSin.. ßırakmazSam ''ÖLdürecekSin.. ♥
    O...
#29.07.2025 10:14 0 0 0
  • O...

    nefestin bana
#29.07.2025 10:15 0 0 0
  • Sensizlik benim canımı acıtan...
    Öğrendim yalnızlığı.. Her harfini birer birer benimseyip, sindirdim içime..
    Gel gör ki, öğrenemedim sensizliğin baş harfini bile...
    Aşk..
    Acıtsan da beni, kanatsan da, sen hep kalacaksın tek harfi bile silinmeyecek olan kelimelerimin, en baş köşesinde...

    O...
#30.07.2025 08:44 0 0 0
  • O...

    Ben,
    Gecenin
    En Çok
    Adını Seviyorum.!!
#30.07.2025 10:43 0 0 0
  • Neydi Sevda..
    Neden vardı ki..
    Madem mutluluk yok sonunda..
    Neden Girer ki yüreklere..
    Yıkmak mı Sevda yıkılmak mı ?
    Gelmek mi Gitmek mi ?
    Sebepsiz Sevmek mi SEVDA ?
    Neydin Sen..
    Neden sevdim ki seni ben..
    Sevdamıydın sen ?
    Yoksa..
    Yitik zamanlar harmanında Kayıp bir Zamanmıydın SEN ? ..
    SEVDAM MIYDIN ?..
    YANGINIM MIYDIN ? ..
    NEFESİM MİYDİN?..
    YÜREĞİM MİYDİN?..
    Neydin Sen..............................? sevınç
#24.08.2025 01:10 0 0 0
  • NE beni geçici SEVECEK kadar AŞIK OL
    NEDE beni birgün YIKACAK kadar yakın DUR… Beni SONSUZA KADAR seveceksen hep KALBİM de OL
#24.08.2025 01:12 0 0 0
  • Yasaklar İçinde Tanıdım Onu.
    O Bana YASAK, Ben Ona TUTSAK.
    Hayalimde Elini Tuttuğum Anlarda Bile,
    Ne Kadar Yakınsa, Bi O Kadar Uzak.Aslında.
    Oysaki Dönüş Yok Bu Aşk'tan.
    Bir Kara SEVDA Bu Zordan Ve Yasaktan.
    Ecel Bile Daha Kolay OnsuzOlmaktan..
    Çok Severek Düştüm Ben Bu AŞK'a.
    Yanardağ Olsada Gönül Bahçeme,
    O Bana YAĞMUR, Ben Ona TOPRAK....
#24.08.2025 01:16 0 0 0
  • O... Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.