O benim için geçmişe anıt bırakıLacak kadar değerLi;
geçmişte bırakıLamayacak kadar gerekLiydi.
GeLecek vaatsizLiğine rağmen şimdimdi
ve
beLki de düşLeyemesem de,
yarınımdı...
Sensizlik benim canımı acıtan...
Öğrendim yalnızlığı.. Her harfini birer birer benimseyip, sindirdim içime..
Gel gör ki, öğrenemedim sensizliğin baş harfini bile...
Aşk..
Acıtsan da beni, kanatsan da, sen hep kalacaksın tek harfi bile silinmeyecek olan kelimelerimin, en baş köşesinde...
Neydi Sevda..
Neden vardı ki..
Madem mutluluk yok sonunda..
Neden Girer ki yüreklere..
Yıkmak mı Sevda yıkılmak mı ?
Gelmek mi Gitmek mi ?
Sebepsiz Sevmek mi SEVDA ?
Neydin Sen..
Neden sevdim ki seni ben..
Sevdamıydın sen ?
Yoksa..
Yitik zamanlar harmanında Kayıp bir Zamanmıydın SEN ? ..
SEVDAM MIYDIN ?..
YANGINIM MIYDIN ? ..
NEFESİM MİYDİN?..
YÜREĞİM MİYDİN?..
Neydin Sen..............................? sevınç
Yasaklar İçinde Tanıdım Onu.
O Bana YASAK, Ben Ona TUTSAK.
Hayalimde Elini Tuttuğum Anlarda Bile,
Ne Kadar Yakınsa, Bi O Kadar Uzak.Aslında.
Oysaki Dönüş Yok Bu Aşk'tan.
Bir Kara SEVDA Bu Zordan Ve Yasaktan.
Ecel Bile Daha Kolay OnsuzOlmaktan..
Çok Severek Düştüm Ben Bu AŞK'a.
Yanardağ Olsada Gönül Bahçeme,
O Bana YAĞMUR, Ben Ona TOPRAK....