Gitme Sevdam

Son güncelleme: 02.08.2007 14:07
  • Gitme Sevdam.......

    noimage


    Bırakma beni sen gidersen ben ölürüm ölür bütün duygularım
    Ölür bütün benliğim ölür bütün yüreğim
    Sonsuzluklara ve belirsizliklere atma beni
    Senin heyecanın ve gücün ateşliyor beni
    Gitme sevdam söndürme bu ateşi

    noimage

    Ben o sıcaklığı sevda sıcaklığını hissettim
    Ve aşk budur diye sarıldım
    Bizi öldüren,kendisi ölmeyen
    O aşkın sıcaklığını duydum benliğimde
    Gitme sevdam bitirme bu ateşi

    noimage


    Ben bu aşka teslim olmak istiyorum
    Sadece bu anı yaşamak ötesini düşünmemek
    Bu sevda yağmurunda ıslanmak istiyorum
    Gitme sevdam bitirme bu yağmurları


    Sonunda pişmanlıklarda olsa yaşamalıyım
    Seninle doğup seninle ölmeliyim
    Mutlu etmek için geldim yüreğine
    Gitme sevdam bitirme bu aşkı .
#26.07.2007 16:35 0 0 0
  • emegine sagLik CanIm
    Harika oLmu$..
#26.07.2007 21:36 0 0 0
  • ahh,ahhhhhhhh
    Yaa ben bu sozlere bayildim harika.insani alip goturuyo sevdalara,asklara.
    Canisim benim resimle kelmeler harika olmus..
    Yuregine saglik..
#01.08.2007 18:12 0 0 0
  • harika olmus duygular bu adar güzel anlatılamaz dogrusu
#02.08.2007 02:33 0 0 0
  • kesinlikle harika olmus.resimler büyülüyor insanı.cok begendim.yüregine saglık.
#02.08.2007 10:16 0 0 0
  • bu resimlere sadece şunu söylerimmmm :((

    ADINI KALBİME AŞKINLA YAZMIŞIM
    ZAMANLA UNUTUR BELKİ SİLERİM
    GÜZEL Bİ RÜYAYI GERÇEK SANMIŞIM
    SENİ SEVDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM

    AŞKIMA KARŞILIK BEKLEMEK SUÇMUŞ
    DÜNYADA VEFASIZ NE ÇOKMUŞ
    SENİN BENİ SEVMEYE NİYETİN YOKMUŞ
    SENİ SEVDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM

    ellerine saglık .
#02.08.2007 14:07 0 0 0