mor goz

Son güncelleme: 21.10.2007 18:04
  • Birgün üç arkadaş otelde oda aramaya çıkmış. Sonunda bir otel bulmuşlar sonra memura hepsi birden: boş odanız var mı?

    memur onlara boş odanın olduğunu ama odaya her akşam morgözlü bir canavarın geldiğini söylemiş onlar da bu şartı kabuletmişler.

    Akşam olmuş morgözlü canavar gemiş birincisine demiş ki:
    ben morgözlü canavarım seni yemeye geldim, demiş birincisi korkudan pencereden atlamış ölmüş.

    İkincisinede aynı şeyi söylemiş oda pencereden atlamış ölmüş.

    Üçüncüsünede aynı şeyi söylemiş fakat üçüncüsü demiş ki oraya gelirsem diğer gözünü de ben morarıtırım
#07.08.2007 14:26 0 0 0
  • hihihi ben olsaydım derdim adamlar atladı iki kişi gitte onları yeee hihihihih
#08.08.2007 14:00 0 0 0
  • aynen de neden acaba
#08.08.2007 15:21 0 0 0
#09.08.2007 15:25 0 0 0
#10.08.2007 14:13 0 0 0
  • Tesekkürler güzel di
#10.08.2007 16:04 0 0 0
  • çok güzel beğendim saygılar
#12.08.2007 19:35 0 0 0
  • €ll€rin€ sağlıQ...!!!
#21.10.2007 18:04 0 0 0