şimdi oturuyorum o kafede
yanımda yoksun şimdi yanlız başımayım
aşkımızın başladığı o vendi varya
bir daha sakın oraya uğrama
aşkımızın bittiği gün belki mutlusun şimdi
fakat sakın unutma
kimse sevmez seni benim kadar
yalnızım işte
hayır inanamıyorum sana
hayallerimi yıktın o sözlerle
aşkımızın başladığı o vendi varya bir daha sakın oraya uğrama
çünkü o kafede yaşadığımız anılar acı dolu hatıralar var
VE YIKIP GİTTİĞİN BEN VARIM...