Kelebek ve Çiçek

Son güncelleme: 11.09.2007 23:20
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#07.09.2007 07:54 0 0 0
  • harikaydı arkadaşım

    paylaştığın için çok saol
#07.09.2007 23:54 0 0 0
  • teşekkürler canım
    güzel bir hikaye emeğine sağlık
#11.09.2007 13:30 0 0 0
  • Sabretmek gerekiyor herzaman nefse hakim olmak..
#11.09.2007 14:08 0 0 0
  • çok güzel bir kıssa .emeğine sağlık.Allah (c.c) razı olsun
#11.09.2007 20:50 0 0 0
  • ellerine sağlık çok güzel bir hikaye...
#11.09.2007 23:20 0 0 0