Değerli arkadaşım Chiron,
Aramıza hoşgeldiniz..
Hem de böyle daha ilk mesajınızda
güzel bir flash ile bizlere merhaba demeniz
beni çok sevindirdi..
Ellerinize ve o güzel yüreğinize sağlık..
Eğer daha da tekniği ileri düzeyde Flash yapmak isterseniz
size aşağıdaki linki tıklayarak,
Main-Board Flash Çalışma Gurubu'na katılmanızı öneririm.
Bu paylaşımınız ile sevgili hocamız garip07,
zannederim sizi üye müracaatınızın hemen sonrasında
İkinci Çalışma Gurubuna ve kısa bir süre sonra da
Üçüncü Çalışma Gurubuna alacağını zannediyorum..
Tekrar aramıza hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.
Ben bu siteyi dün keşfettim..
çok güzel bilgi paylaşımları veriliyor hayran kaldım doğrusu...
ben flash yapmayı tek başıma öğrendim...defalarca uğraştım yaptım olmadı ara ara yapmaya çalıştım yine olmadı...Ama 1 gün dedimki ben bu flashı öğrencem..ben flash yapmayı sadece 1 günümü harcayarak öğrendim..burdaki kişiler çok şanslı keşke önceden keşfetseydim burayı en azından öğrenmeye çalışırken sinir krizleri geçirmezdim
Halen eksiklerim var..Daha çok geliştirmeyi tabikide çok isterim..Swishte kimbilir daha ne harikalar yapılır ama bilmiorum maalesef.
Belki geri kalanlarıda burda öğrenirim ustalar sayesinde
Konuyu yanlış yere açtığım için üzgünüm...
düşünceleriniz için teşekkürler...atesilter.
Bu güzelim calismadan dolayi seni
kutlarim...Main-board la tanisip
burada yeni calismaya gec kaldim diye
bir söz konusu olamaz yukarida
secgili atesilter hocamin da belirtigi gibi
calismalar katildiginiz zaman
buradaki konullari inceliyerek
sorunlariniza en kisada yardimci olacak biz
ve bu konuda bir cok arkadasimizin
yardim elini uzatacagini unutmayin..