Kusursuz Aşk

Son güncelleme: 19.01.2009 23:33
  • Kusursuz Aşk



    Yüklenmesi Biraz zaman alabilir...Lütfen bekleyiniz...


    Yine de tanıdı gönlüm yaşadı
    Bir kusursuz aşk büyüttüm sana pişman değilim

    Her akşam vaktinde bu gönül üzülür
    Hüzünle dolar seni düşünür
    Şimdi çok uzakta kimbilir neredesin
    Geri dön ya da dönme ben sendeyim

    [swf1]chiron-kusursuz.ask.swf[/swf1][swf2]550[/swf2][swf3]456[/swf3][swf4]chiron-kusursuz.ask.swf[/swf4]
#12.09.2007 11:34 0 0 0
  • Değerli arkadaşım Chiron,
    Aramıza hoşgeldiniz..
    Hem de böyle daha ilk mesajınızda
    güzel bir flash ile bizlere merhaba demeniz
    beni çok sevindirdi..


    Ellerinize ve o güzel yüreğinize sağlık..
    Eğer daha da tekniği ileri düzeyde Flash yapmak isterseniz
    size aşağıdaki linki tıklayarak,
    Main-Board Flash Çalışma Gurubu'na katılmanızı öneririm.


    Bu paylaşımınız ile sevgili hocamız garip07,
    zannederim sizi üye müracaatınızın hemen sonrasında
    İkinci Çalışma Gurubuna ve kısa bir süre sonra da
    Üçüncü Çalışma Gurubuna alacağını zannediyorum..
    Tekrar aramıza hoşgeldiniz sevgili arkadaşım.


    MAIN-BOARD FLASH ÇALIŞMA GURUBU BAŞVURU SAYFASI


    NOT:
    Emin değilim ama eğer bu flashınızı kendiniz bu sayfada aktive ettiyseniz,
    lütfen bundan sonrakı paylaşımlarınızı aşağıdaki sayfada açınız.
    Bizler gerekli virüs taraması ve konu incelemesi yapmak amacıyla
    böyle bir kural uyguluyoruz. Sanırım bizi anlayışla karşılayacaksınız..

    SİZİN SUNDUĞUNUZ FLASHLAR



#12.09.2007 15:49 0 0 0
  • Ben bu siteyi dün keşfettim..:)
    çok güzel bilgi paylaşımları veriliyor hayran kaldım doğrusu...

    ben flash yapmayı tek başıma öğrendim...defalarca uğraştım yaptım olmadı ara ara yapmaya çalıştım yine olmadı...Ama 1 gün dedimki ben bu flashı öğrencem..ben flash yapmayı sadece 1 günümü harcayarak öğrendim..burdaki kişiler çok şanslı keşke önceden keşfetseydim burayı :) en azından öğrenmeye çalışırken sinir krizleri geçirmezdim :S
    Halen eksiklerim var..Daha çok geliştirmeyi tabikide çok isterim..Swishte kimbilir daha ne harikalar yapılır ama bilmiorum maalesef.
    Belki geri kalanlarıda burda öğrenirim ustalar sayesinde :)
    Konuyu yanlış yere açtığım için üzgünüm...
    düşünceleriniz için teşekkürler...atesilter.
#12.09.2007 16:46 0 0 0
  • çok güzel hazırlamışsın ellerine emeğine sağlık
    aramıza hoşgeldin
#13.09.2007 12:39 0 0 0
  • şiir mükemmell yüregine saglık
#13.09.2007 15:02 0 0 0
  • Sevgili Arkadasim Chiron

    Bu güzelim calismadan dolayi seni
    kutlarim...Main-board la tanisip
    burada yeni calismaya gec kaldim diye
    bir söz konusu olamaz yukarida
    secgili atesilter hocamin da belirtigi gibi
    calismalar katildiginiz zaman
    buradaki konullari inceliyerek
    sorunlariniza en kisada yardimci olacak biz
    ve bu konuda bir cok arkadasimizin
    yardim elini uzatacagini unutmayin..

#13.09.2007 18:03 0 0 0
  • Tebrik ediyorum ellerine sağlık
#13.09.2007 19:07 0 0 0
  • süper olmuş yüreğine sağlıkkk
#18.01.2009 02:04 0 0 0
  • ellerinize sağlık kardeşim güzel çalışma olmuş

    sizde benim gibi tek başına sinir krizleri geçirip yapıp yapıp bozarak öğrenmişsiniz

    eminim burda daha iyi çalışmalara imza atacağız
#19.01.2009 07:10 0 0 0
  • Ellerinize sağlık yeni olmanıza rağmen güzel bir çalışma çıkarmısınız kutlarım sizi
#19.01.2009 11:27 0 0 0
  • Bu $iire haStayim ya
    Cok güzeL oLmu$ fLaShta
    eLLerine emekLerine SagLik..

    BenCe $imDi git
    hayir gitme
#19.01.2009 19:00 0 0 0
  • çok güzel bir çalışma olmuş...emeğinize sağlık
#19.01.2009 23:33 0 0 0