Ağlamasam

Son güncelleme: 01.11.2008 15:47
  • noimage


    Bir sabah hıçkırıkla uyansan
    Pencerelere koşup güneşi arasan
    Umudun kenarını kemire kemire
    Akşamı alsan odana
    Beni ne kadar seversin kim bilir...
    Sonbahar olsan, bütün kış sana ısınsam
    Yağmur düştüğünde pencereme
    Geldiğini anlayıp koşa koşa
    Kısa kollu yüreğimle yollara koşsam
    Döktüğün yaprakların kuruluğuna aldırmadan
    Avuçlarıma alıp yüzüme sürsem
    Gözyaşlarımla yaprakların ıslansa
    Bu sonbahar gelsen
    Gelsen de artık ağlamasam...


    Ceyhun Yılmaz

#13.09.2007 11:09 0 0 0
  • teşekkürler canım yüreğine sağlık

    ama sen hiç ağlama, ağlarsanda gözyaşların mutluluktan olsun
#14.09.2007 09:45 0 0 0
  • ceyhun yılmazı seviyorum....ama seni daha çok seviyorum :D

    teşekkürler canım
#14.09.2007 12:23 0 0 0
  • bende seni teşekkürler canım benim
#14.09.2007 12:57 0 0 0
  • PayLasimin İcin Cok TeseKKurLer.....
#01.11.2008 15:27 0 0 0
  • gidenler dönmüyor geri yada geç oluyor geldiklerinde teşekkürler serendipitiy
#01.11.2008 15:47 0 0 0