Bırak git bu yüreği
Bu yürek seni çoktan terketti
Şahidimdir sabahı iple çeken gecelerim
Dudaklarımdan akan sözcükler şahidimdir
Sen,sensizliği öğrettin bana
Ben'se soğuk gecelerde yağan yağmurlarla
Şiirlerimle eşlik ettim sana
Şimdi Yokluğun bağrımda yanan bir kor ateş
Suskunluğun cehennem ateşi kadar sıcak ve yakıcı
Korkuyorum artık sessizliğinden
Ama terketmeli
ve
Unutmalıyım seni
Ben,tüm benliğimle
Gururumu hiçe sayarak
Tüm yaşanmışlıkların anısına
Senin yoluna aptalca düştüysem
Herkesi karşıma birer birer aldıysam
Ve buna rağmen sesin titremeden
"Bitti" ile başlayan son cümleni kurduysan
Ve bu son sözünün sonuna noktayı koyduysan
Bırak git bu yüreği
Sana artık bir faydası olmaz
Artık kendime daha fazla acı çektirmeden
Seni beklemeden ve düşünmeden
Yüreğimden çık git istiyorum
Son gözyaşlarımla seni ıslatarak
Öylece ,çaresizce seni bırakarak
Bir kere olsun yüzüne bakmayarak
Çekip gidiyorum yok olan varlığından
Şimdi
Bırak git bu yüreği
Bu yürek seni çoktan terk etti
Artık mühürlü bu yürek
Sensizliğe yemin etti...