Bırak Git Bu Yüreği

Son güncelleme: 25.10.2008 16:48
  • noimage

    Bırak Git Bu Yüreği

    Bırak git bu yüreği
    Bu yürek seni çoktan terketti
    Şahidimdir sabahı iple çeken gecelerim
    Dudaklarımdan akan sözcükler şahidimdir

    Sen,sensizliği öğrettin bana
    Ben'se soğuk gecelerde yağan yağmurlarla
    Şiirlerimle eşlik ettim sana
    Şimdi Yokluğun bağrımda yanan bir kor ateş
    Suskunluğun cehennem ateşi kadar sıcak ve yakıcı
    Korkuyorum artık sessizliğinden
    Ama terketmeli
    ve
    Unutmalıyım seni

    Ben,tüm benliğimle
    Gururumu hiçe sayarak
    Tüm yaşanmışlıkların anısına
    Senin yoluna aptalca düştüysem
    Herkesi karşıma birer birer aldıysam
    Ve buna rağmen sesin titremeden
    "Bitti" ile başlayan son cümleni kurduysan
    Ve bu son sözünün sonuna noktayı koyduysan
    Bırak git bu yüreği
    Sana artık bir faydası olmaz

    Artık kendime daha fazla acı çektirmeden
    Seni beklemeden ve düşünmeden
    Yüreğimden çık git istiyorum
    Son gözyaşlarımla seni ıslatarak
    Öylece ,çaresizce seni bırakarak
    Bir kere olsun yüzüne bakmayarak
    Çekip gidiyorum yok olan varlığından


    Şimdi
    Bırak git bu yüreği
    Bu yürek seni çoktan terk etti
    Artık mühürlü bu yürek
    Sensizliğe yemin etti...
#01.10.2007 06:49 0 0 0
  • çok güzel olmuş keşke resimin üzerinde yazıları biraz daha uyum saglayacak birşey yapsaydın ama yinede çok güzel
#01.10.2007 07:52 0 0 0
  • begenmene sevındım ;)
#01.10.2007 09:59 0 0 0
  • Şimdi
    Bırak git bu yüreği
    Bu yürek seni çoktan terk etti
    Artık mühürlü bu yürek
    Sensizliğe yemin etti...


    yüregine saglik : )
#01.10.2007 15:31 0 0 0
  • begenemene sevındım nazlıkız :):)
#01.10.2007 16:02 0 0 0
  • yüregine saGLIK çok güzeL
#23.10.2008 19:23 0 0 0
  • Emeğine, ellerine ve yüreğine sağlık... çok güzel olmus.
#24.10.2008 21:06 0 0 0
  • Şimdi
    Bırak git bu yüreği
    Bu yürek seni çoktan terk etti
    Artık mühürlü bu yürek
    Sensizliğe yemin etti...





    TEŞEKKÜRLER
#25.10.2008 16:48 0 0 0