Media Playerin içine web sitenizi ekleyin

Son güncelleme: 14.08.2008 22:08
  • Son zamanlarda büyük radyolarda bunu görüyoruz. Media playerden radyo dinlerken playerımızın orta yerinde o radyonun sitesini veye istek panelini görüyoruz şimdi bunu birlikte yapacagız arkadaslar.

    Öncelikle asx dosyamızı hazırlıyoruz.

    <ASX version="3.0">
    <TITLE>Site Title</TITLE>
    <MoreInfo href = "http://www.siteadresiniz.net" />
    <Copyright>© 2007 JasepH</Copyright>
    <Author>Main-Board</author>
    <Title>Yine sitenizin başlığı</title>


    <repeat>
    <Entry>
    <PARAM name="HTMLView" value="https://www.main-board.com/index.php" />
    <REF HREF="http://thebeat.duplexfx.com:8010"/>
    <REF HREF="http://mp3tx.duplexfx.com:8010"/>
    </Entry>


    </repeat>
    </ASX>



    Şimdi burada arkadaslar
    <PARAM name="HTMLView" value="https://www.main-board.com/index.php" />

    bu koda playerın ortasında cıkacak olan siteyi yazıyoruz bu dökümna main-board için hazırlandıgı için ben main-board olarak giriyorum degerleri.

    Asx dosyası içersinden bulunan Title baslıklar vs kendinize göre uyarlayabilirsiniz sanırım.

    <REF HREF="http://thebeat.duplexfx.com:8010"/>
    <REF HREF="http://mp3tx.duplexfx.com:8010"/>

    Burayada çalmasını istediginiz radyonun adresleini giriyoruz shot cast server adresleri yanlış olmasın.


    Şimdi bunu playlist.asx olarak kaydediyoruz.

    Hepsi bu kadar iyi çalışmalar



    Not: radyo dinle bölümüne koydugunuz aman kişi Bilgisayarındaki Medi playerla açılır ve çalısır.

    Denemek için ağıdaki linke tıklayarak asx dosyasını bilgisayarınıza indirin ve media payerla açın.

    Denemek için tıklayın
#02.10.2007 17:11 0 0 0
  • elıne saglık
#19.04.2008 02:07 0 0 0
  • Teşekkürler
#14.08.2008 22:08 0 0 0