ewet ya bi de hep giyerler şu formayı gören de o formayla kadıköyde kalecisiz plakayı yazdılar zannetcek(3-4) ya da nouma(2-0) ronaldo(2-1) sergen(2-2) bobo(1-0)gibi daha niceleriyle kadıköyde oturduk zannetcek... daha şunun şurasında 2 senedir dogru duzgun yenebilyolar beşiktaşı o da ismet arzuman bunyamin gezer saolsun...ewet buyrun malzeme... gerçi noumada da ne malzeme wardı da erken gitti