ahmet72

ahmet72

Üye
14.08.2009
Acemi Er
4
Hakkında

#14.08.2009 13:47 0 0 0
  • ya bunları alıom resimlere gelio zatn orda ko dosyasından symbol_us dosyasına koyuom... sora oyundayken gidiom simqe degistirme yerine tıklıom dc verio bu semboller olmuo
#14.08.2009 13:44 0 0 0