*-*-ASİ ÇOCUK-*-*

*-*-ASİ ÇOCUK-*-*

Üye
11.01.2008
Acemi Er
8
Hakkında

#12.02.2008 23:02 0 0 0
  • BUNLARIN BİRİNİ BANA VERİN ŞÖYLE Bİ DENİZLERE AÇILIYIM .. TEŞEKKÜR EDERİM HEPSİ ÇOK GÜZEL
#11.01.2008 20:58 0 0 0
  • WALLA HELAL OLSUN HEPSİ MÜKEMMEL OLMUŞ .ELİNE SAĞLIK
#11.01.2008 20:49 0 0 0
  • MUCİZİLERE İNANIRMISINIZ...??
    BİZ HAYATLA DANS EDERKEN AZRAİLİN AYAĞINA BASTIK...!!!
#11.01.2008 20:41 0 0 0