unuttum kelimesini söylemek ne kadar basittir değilmi dil söyler ama yürek onay vermez sadece kendince gönül avutmaktır kim sevdiğini unutabilirki yüreğine sağlık hoş bir şiir değildi ama olsunyinede saol çünkü sitem sözlü şiirleri sevmiyorum birazcıkta ondan
Ben seni üç beş günlüğüne deyil ,mezara kadar sevdim
Sen gidenden sonra rahat deyilim, inanki çok gerildim sevgiler hep böyle yürekten olsa vazgeçilmez olsa yüreğine sağlık çok güzel bir şiir
Baharın ısısı arttıkca ,artı içim dışım yanar oldu
Yüreğimin sızısı dayanılmaz bir hal oldu
Bakayım gözlerine yoksa sana nazarmı oldu?
İtme ellerimi yüreğim aşkınla doldu.
aşklar sevdalar ancak bu kadar güzel anlatılır yüreğine sağlık harika bir şiir
Senin değrine paha biçilmez ben anladım
Ölüm gelirse kavuşmadan ona yanarım ............sevdalar hep böyle olsa seven sevenin değerni anlasa hiç ayrılmalar kopmalar olmasa inş