bayr10

bayr10

Üye
19.04.2008
Acemi Er
13
Hakkında

#26.04.2008 13:16 0 0 0
#25.04.2008 19:05 0 0 0
  • Foruma Girince Altaki Ekran Geliyo...Subs.php'yi Değiştiriyorum Ama Hala Aynı Sorunla KArsılaşıyorum... Bu Sorununa Çözüm Olarak onerdeğiniz bir şey varmı?

    Veritabanı Hatası: INSERT command denied to user 'bayr10_veri'@'82.197.131.60' for table 'smf_log_online'
    Dosya: /home/www/bayr10.awardspace.com/Sources/Subs.php
    Satır: 2548

    noimage

    LÜtfen Yardım Edin...Şİmdiden Teşekkürler
#25.04.2008 18:58 0 0 0
#19.04.2008 14:51 0 0 0