bluemoon13

bluemoon13

Üye
22.02.2010
Acemi Er
2
Hakkında

  • BEN ENVACOM FİRMASINA GEÇTİM ELEKTRİK İÇİN DAHA ÖNCEKİ ŞİRKETİMDEN AYLIK 27 EURO DAHA AZ ÖDÜYORUM ARAŞTIRDIM DAHA UCUZU YOK..ESKİ ŞİRKETİMDE HARCADIĞIM YILLIK KW:AYNI ENVACOM DA AMA FİYAT OLARAK 27 EURO DAHA AZ ÖDÜYORUM.ENVACOM DA GÖREV YAPAN BİR TÜRK ÇALIŞAN VAR ŞAHİN BEY ÇOK YARDIMCI OLDU SAĞOLSUN. HAMBURG ŞUBESİ TEL:040 20932761
#22.02.2010 13:37 0 0 0