byg1g4

byg1g4

Üye
03.09.2008
Acemi Er
15
Hakkında

#20.01.2009 00:59 0 0 0
  • Resim deilde yazı oynarsa daha cok sevinirim.Mesela E-MASTER daki gibi benim yazımda sırayla yanım sonerse bi de back ground deişebilirse daha guzel olur ozel bişi yok elimde koyamıcam ama deişirse sevinirim.
#14.01.2009 22:22 0 0 0
  • saolgayet gusel daha iyisini olabilirse sevinirim ama bu da guzel tesekkurler
#14.01.2009 22:20 0 0 0
  • slm oncelikle.
    Ogame oyununu bilmeyen yoktur herhalde Onun için guzel bir userbar istiyorum. Uzerinde EVREN 44 SHIFTDELETE yazan mumkunse Hareketli bir userbar istiyorum. . şimdiden tesekkurler!...

    ----------
    Cok olursa ozur dilerim Bi tanede EVREN 44 STAR yzan bir user bar olursa sevinirim .
    hepsi için toptan tesekkurler.
#13.01.2009 16:49 0 0 0
#03.09.2008 23:22 0 0 0