ben şahsen uzun süre smf kullandım ve böyle birşey günlerce aradım ve bulamadım...gerçekten emeğine sağilık ve teşekkürler...sırf bu modu bulamadım diye vbulletine geçtim desem....
en son olarak mkportalda : portal kp ye girip ayarlardan...forum sayfası görünümü...forum görünümü portal içinde seçeneğine evet diyip kaydedeceksin...ayrıca şunu belirteyim mkportalda forumu içeri gömdüğün vakit İnternet Explorer 7.0 da sorun çıkartıyor haberin olsun...