ben foruma vbseo kurdum zointsden geçiş yaptım gösterdiğiniz ayarları yapınca forum açılıyo ama içerik acılmıyo zointsi ve dosyalarını sildim default ayarlardaykende konu açamıyoruz kimi zaman iç sunucu hatası veriyo kimi zaman bekletiyo sonuç vermiyor bunun sebebi nedir acaba?
arkadaşlar yardım edecek birisi yokmu...
sorun dblerde değil bunu anladım üç tane db denedım hepsınde hata verıyor bigdump,mysqldumper denedım hep aynı sorun ilk resımdekı gibi oluyor. forumu yenı kurup db entegre edıyorum gıdıyor... yardım edecek bu işten anlayan birisi yokmu
kardeş upgrade başarılı tüm eklentılerı configden deaktif ettim sorun top5 değil...
forum baslıkları falan yarım gorunuyor admın panelıme gıremıyorum konu içerikleri acılmıyor... siteyi ziyaret edebılırsın
arkadaşlar yaklaşık 100mb bir sql yedeğim var ıkı gun once sıtem hack yedı ve hala acamadım bugun sıtenızden mysqldumperi gördüm ve denedım forumun görüntüsü geldı ancak hata var işte resim
böyle birşeyler diyor lütfen yardımcı olun ıkı gundur forum offlıne
selam kardeşim ben 3.8.0 kullanıyorum ve üye gruplarımı renklendıremıyorum paneller değişik sanırım bende kullanıcı grubu dıye başlık yok yardımcı olursan sevinirim.