delirmisiz

delirmisiz

Üye
24.04.2008
Acemi Er
48
Hakkında

  • denedim aynı sorunu verdi

    sorun çözüldü
    [taglardan dolayı kaynaklanıyor .gz uzantılı sitemap dosyalarını datadan temizle panelden vbseo sitemap ayarlardan inculude tags ı hayır işaretleyip sonra sitemapını run yap ]
#19.01.2010 17:36 0 0 0
#18.01.2010 12:45 0 0 0
#16.01.2010 14:45 0 0 0
  • ben foruma vbseo kurdum zointsden geçiş yaptım gösterdiğiniz ayarları yapınca forum açılıyo ama içerik acılmıyo zointsi ve dosyalarını sildim default ayarlardaykende konu açamıyoruz kimi zaman iç sunucu hatası veriyo kimi zaman bekletiyo sonuç vermiyor bunun sebebi nedir acaba?
#15.01.2010 14:50 0 0 0
  • premium olmadan indiremiyorum ya başka yerden upload edebilme şansınız varmı
#02.11.2009 18:21 0 0 0
  • Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/sagonorg/domains/sagofan.org/public_html/forum/global.php(834) : eval()'d code on line 110

    şu hatanın çözümünü ve neden oldugunu bılen varmı (:
#19.09.2009 17:27 0 0 0
  • arkadaşlar yardım edecek birisi yokmu...
    sorun dblerde değil bunu anladım üç tane db denedım hepsınde hata verıyor bigdump,mysqldumper denedım hep aynı sorun ilk resımdekı gibi oluyor. forumu yenı kurup db entegre edıyorum gıdıyor... yardım edecek bu işten anlayan birisi yokmu
#18.09.2009 16:42 0 0 0
#17.09.2009 18:02 0 0 0
  • kardeş upgrade başarılı tüm eklentılerı configden deaktif ettim sorun top5 değil...
    forum baslıkları falan yarım gorunuyor admın panelıme gıremıyorum konu içerikleri acılmıyor... siteyi ziyaret edebılırsın
#17.09.2009 17:14 0 0 0
  • upgrade işlemini yaptım forum bu şekli aldı ama yine bir sürü sorun var gibi sizde nedir sorun ? yardım edebilecek olan birisi varmı ?
    noimage

    noimage

    noimage
#17.09.2009 16:01 0 0 0
  • arkadaşlar yaklaşık 100mb bir sql yedeğim var ıkı gun once sıtem hack yedı ve hala acamadım bugun sıtenızden mysqldumperi gördüm ve denedım forumun görüntüsü geldı ancak hata var işte resim
    noimage

    böyle birşeyler diyor lütfen yardımcı olun ıkı gundur forum offlıne :(
#17.09.2009 12:02 0 0 0
#08.04.2009 11:14 0 0 0
#07.04.2009 18:16 0 0 0
#07.04.2009 16:44 0 0 0
#28.02.2009 11:50 0 0 0
  • selam kardeşlerim ben forumun standart temasını değiştirmek istiyoorum ama nereden olucak bılmıyorum bı yardımcı olursanız sevınırım sürüm 3.8.0
#28.02.2009 11:44 0 0 0
#28.02.2009 11:16 0 0 0
  • selam kardeşim ben 3.8.0 kullanıyorum ve üye gruplarımı renklendıremıyorum paneller değişik sanırım bende kullanıcı grubu dıye başlık yok :) yardımcı olursan sevinirim.
#28.02.2009 11:01 0 0 0
#24.04.2008 14:18 0 0 0