kara_murat2

kara_murat2

Üye
12.01.2006
Acemi Er
15
Hakkında

#02.03.2006 18:03 0 0 0
  • noimage

    Özellikleri

    * Kurulum gerektirmeden cd üzerinden çalışabilir.

    * Windows üstüne çalışabilir.

    * Windows ile beraber çalışabilir.

    * Menü yapısı windows XP ile aynıdır.

    * Denetim masası windows XP ile aynıdır.

    * İnternetden güncelleme desteği vardır
    İnternetden güncelleme windows güncellemesi kadar kolaydır.

    * Tamamen Türkçedir.

    * Rpm kurulum dosyalarını destekler. Bu sayede hiçbir komut girmeden
    çektiğiniz dosyaların sadece üstlerine tıklayarak kolay bir şekilde
    kurulum yapabilirsiniz.

    * Popüler windows programlarının çalışmasını destekler. (Mirc , ICQ , Msn)

    * İçerisinde Media Player , Winamp , Mozilla Firefox ,

    * Mirc ve sisteminiz için gerekli diğer yazılımlar ile birlikte gelir.

    * Fazla yüksek sisteme gerek duymaz. Bilgisayarınızı yormaz.

    * Mandrake ve Redhat tabanlı olduğu için alt yapısı çok güçlüdür.

    * İçerisinde Word , Excel , Power point gibi ofis uygulamaları ile birlikte gelir.
    Kullanımı kolaydır.

    * Bilgisayar parçalarının büyük kısmını tanır.

    * Bir sorun olduğunda ücretsiz destek alabilirsiniz.

    * Distrowatch'ın yükselenler listesinde üst sıralardadır.

    * Azerice dil desteğinede sahiptir.

    * Windows XP kolaylığına sahip ilk linux dağıtımıdır.

    * Kurulması ve kullanılması en kolay linux dağıtımıdır



    tıklayın
#01.03.2006 15:32 0 0 0
  • ben 7 tane virüs programı değiştirdim bunların en başında norton gelir iyi bir program ama pc yi çok kasıyor en iyi virüs programları bence kaspersky ve panda titanium dur.ama ben 2 yıldır avg kullanıyorum ve süper ekranın önünden geçen sineği bile yakalıyo

    zaten 2005 yılında yapılan bir denemede bir pc nin içine 322 tane rastgele virüs salınmış ve tabi %100 lük bi başarı kaspersky ve panda birinciliği %98 lik başarıylada avg 2. almış.zaten pc yide kasmıyo hepinize tavsiye ederim.

    şöyle verilen cevaplara bi baktım çoğu arkadaş antivir kullanıyom ve memnunum demiş bu program 2000 yılındaki virüsleri bie tanımıyo
#01.03.2006 14:40 0 0 0
#01.03.2006 12:35 0 0 0
#01.03.2006 10:46 0 0 0