Şiirlerinizdeki başarınızı biliyordum. Her biri duygu sağanağı ve okuyucusunu etkileyici niteliklerdeydi. Özellikle ''Ne Olur Affet Beni'' şiirsel (şiir olarak da kabul edilebilecek nitelikte) anlatımıyla derin etkiler bırakıyor.
şiir çok güzel. derin duyguların dizeleri harika olmuş. yazan yüreği kutluyorum. aynı güzellikte eşlik eden müzikle birlikte bir başka güzel. şiiri müzik eşliğinde okuduktan sonra, gözlerimi kapatıp müziği dinlerken dalıp gitmek bir başka tad bırakıyor. bütün bu güzellikleri duyumsamama neden olan değerli şair Vildan Uyar hanımefendiye teşekkürlerimi, sağlık ve mutluluk dileklerimle birlikte yolluyorum. saygılarımı sunuyorum.