ossomaster

ossomaster

Üye
26.11.2006
Acemi Er
10
Hakkında

  • Hazır sizi online yakalamışken bu chatbox ta mesaj silme olayını bir türlü beceremedim. ( Tabiki eski sürümü 3.6 versionu olan için söylüyorum. Bunu zaten yükleyemedim. Kullanamadım..
    Mesaj silme olayında vbulletin admincp dende normal olarakta bir türlü mesajları silemedim.
#18.08.2008 11:34 0 0 0
  • Benim kullandığım versionda 3.7.2 ve verdiği hata yukarıda. Yükleniyor diyor ve bir türlü yüklenmiyor..

    Bu arada haddime değil ama home deki flash reklamında transparent döngüsü kullanılmasını tavsiye ederim. Çünkü alt menüleri kapatıyor.

    Kod şu :
    <param name="wmode" value="transparent">
#18.08.2008 06:47 0 0 0
#14.08.2008 03:15 0 0 0
#14.08.2008 02:35 0 0 0
  • Yükleniyor diyor ve bir türlü yüklenmiyor. Mesaj yazıyoruz mesajlar gitmiyor. Sabahtan akşama kadar anasayfada Chatbox'un yüklenmesini bekliyoruz. Ne mesaj yazılıp enter'leyince mesaj gidiyor. Neden atılan mesaj panosu gözüküyor
    Buyrun buda ss..


    noimage
#12.08.2008 03:06 0 0 0