Hazır sizi online yakalamışken bu chatbox ta mesaj silme olayını bir türlü beceremedim. ( Tabiki eski sürümü 3.6 versionu olan için söylüyorum. Bunu zaten yükleyemedim. Kullanamadım..
Mesaj silme olayında vbulletin admincp dende normal olarakta bir türlü mesajları silemedim.
bu pasif video linkini verince kendi otomu çalışıyor anlamadım.? ben kurulumu gayet başarılı yaptım fakat video çalışmıyor.
Bunun çalışma prensibi nedir .?