ben buralıyım ve çeşmeleri kaş vardır kaş dedğimiz yerde köyün bütün tarafını görebilirsiniz ve çeşitli çaylarımız vardır
çaylar temiz ve su içilebilir bir çay içinde balık,elektirikli yılan vs.bunu gibi seyler yorumlarınızı bekliyorum....... daha bilgi istiyorsanız şu adresten bana sorabilirsiniz...ozika_05@otmail.com