oziak_05

oziak_05

Üye
30.11.2009
Acemi Er
2
Hakkında

  • ben buralıyım ve çeşmeleri kaş vardır kaş dedğimiz yerde köyün bütün tarafını görebilirsiniz ve çeşitli çaylarımız vardır
    çaylar temiz ve su içilebilir bir çay içinde balık,elektirikli yılan vs.bunu gibi seyler yorumlarınızı bekliyorum....... daha bilgi istiyorsanız şu adresten bana sorabilirsiniz...ozika_05@otmail.com
#17.01.2010 17:58 0 0 0