rapkolik67

rapkolik67

Üye
13.03.2010
Acemi Er
73
Hakkında

  • Konu: bot sorunu
    siteye botlar gelio ve illegal şeyler paylaşıo bunları nasıl engelleyebiirim acaba
#20.11.2010 13:51 0 0 0
  • Konu: login sorun
    ben zaten kendim yaptığım üye gruplarının hazır üye gruplarınından kopyaladım hazır gruplarla aynı izinlerde
#11.11.2010 18:30 0 0 0
  • Konu: login sorun
    benim boardda üyeler sorunsuz giriş yapabiliolar ama bendeki radyo yönetimi, co-admin, vip üye gibi kendi kurduğum gruplardaki üyeleer girişyapınca şu yazı çıkıo


    Your submission could not be processed because a security token was missing.

    If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.


    bir yardım ediniz lütfen
#10.11.2010 13:09 0 0 0
  • Konu: bbcode sorun
    evet bakın benim forumumda şöyle birşey var büyük harfle yazılan yazılar mesajı gönderdikten sonra küçük oluo bu sorunu düzeltirsem asıl sorunumda düzelmiş olur
#09.11.2010 18:01 0 0 0
  • Konu: bbcode sorun
    benim sitede yazı boyutu bbcode hatalımıki acaba bir yazıyı seçiom o yazıya boyut seçiom ama bbcode okumuo acaba ne hatası olabilir
#02.11.2010 17:46 0 0 0
#28.10.2010 16:57 0 0 0
  • Konu: converter
    imdi benim vbulletin null ben onu smf converter yapcam ama şunu anlamadım vbulletin dosyalarını silmiyeceğiz dimi yani server içinde hem vbulletin dosyası hemde smf dosyası olcak dimi

    saygılarımla
#28.10.2010 14:58 0 0 0
  • mp3 gifli olacak yazısı büyük harflerle
    MP3KURDU BOARD-ULUBEY67

    şimdiden teşekkürler
#17.10.2010 13:33 0 0 0
  • Konu: dil paketi
    GENEDE BAKTIĞIN İÇİN SAOL DENEDİM BAKTIM OLDU TÜRKÇEYİ YÜKLEYEBİLDİM YAV VBULLETİNİ PHPBB SMFYİ ÇÖZDÜMDE WBBYİ ÇÖZEMEDİM GENEDE SAOL SENİ MEŞGUL ETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM SAYGILARIMLA
#02.10.2010 12:00 0 0 0
  • Konu: dil paketi
    acaba bana birisi resimli bir şekilde dil paketi nasıl yükleniyor gösterebilirmisiniz şimiden teşekkürler
#02.10.2010 10:40 0 0 0
  • selamün aleyküm ben bir sitemde normal bir sayfa çamak istiom html sayfası gibi nasıl yapabilirim
#30.09.2010 17:31 0 0 0
#23.09.2010 12:48 0 0 0
  • benim sitede vbulletin teması var logoyu nasıl ortaya alırız bide hide eklentisini nasıl yaparız
#25.08.2010 12:59 0 0 0
  • selam abiler yeni wbb açtım ama tek sorun şu download linklerini gizli mesaj yapcamda buton yok linkin başına sonuna hide kodunu yazıyom mesaj gizlenmio yardım lütfen


    versionum 2.3.6
#17.04.2010 14:16 0 0 0