sponge_bob

sponge_bob

Üye
07.08.2007
Acemi Er
20
Hakkında

  • erkek dediğin ilk önce adam olcak, arkadaşımsa arkadaş olduğumuzu anlıcak, abi dediğim insansa abi sıfatını taşıcak, kardeşim dediğim insansa o sıfata layık olucak......
#30.04.2008 23:07 0 0 0
#06.03.2008 01:15 0 0 0
#06.03.2008 01:13 0 0 0
#06.03.2008 01:04 0 0 0
#06.03.2008 00:30 0 0 0
#25.12.2007 01:49 0 0 0
#25.12.2007 00:59 0 0 0
  • canım memleketimm... senden uzaktayım çok özleniyosunnn.taşına toprağına kurban olam =)
#25.12.2007 00:57 0 0 0
#03.09.2007 15:41 0 0 0
#27.08.2007 12:42 0 0 0