valla benim bildiğim kadarıyla en kolay yol, pili falan çıkardıktan sonra pirinç dolu bir kavanoza kapatmak telefonu.. pirinç suyu çekiyor o yüzden bir-iki gün dokunmamak lazım.. haa tabi önceden mümkünse saç kurutma makinası ile falan kabaca kurutmak lazım.. şaka gibi ama ben de bir haberde okumuştum bunu geçenlerde..