kardeşim olmuyor aynen .biri çıkıp ann diyor ondan sonra bi numara yok nolur biri gerçekten nasıl yapılacağını anlatsın yanlış mı yapıoz yoksa hile mi çalışmıyor.
arkadaşlar bullllddddddddduuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmm
bende de aynen train çalışmıodu sizinki gibi boşvarin traini felan en sonunda buldum gerçek ölümsüzlük kodunu şimdi dediğimi harfiyyen yapın.bakın bir bir anlatacam.önce oyunun üzerini sağ tıklayıp dosya konumunu,ordanda players dosyasını,ordan da config dosyasını(not defteri konumunda) açın.yazıların en sonuna gelin yani yazının bittiği yere seta thereisacow "1337" yazın.olduğu gibi yazın.yani boşluklar ve " " simgeleri kesinlikle olcak.kaydetip çıkın.bu hilelerin çalışmasına yarıycak.şimdi aynı dosyaya yeniden girin.
Dosyanın en üst kısmında bind 1 "weapnext" gibi ayarlar göreceksiniz bunlar tuş ayarları.bind 1 "weapnext" den sonra aynen şunları yazın(boşluklarıda söyleyecem harfiyyen yapın).bind U "god"bind Y "give ammo"bind T "notarget" bunları yazın.işte bu kadar. büyük harf ve boşluk koyduğum yerleri aynen yazıp kaydedip çıkın. oyuna girin ok dir herşey çalışmazsa sırasıyla u'ya y'ye ve T'ye basın.ondan sonrada ölümsüzlüğün tadını çıkarın.bu arada u ölümsüzlük,y sınırsız cephane.gerisi önemli diil.hade herkese ii oyunlar.
arkadaşlar yalnız eklemek istediğim bişey var tüm bu ayarları yaptıktan sonra config dosyasını sağ tıklayıp salt okunur u işaretleyip tamam diyeceksiniz yoksa şifre çalışmaz.bide hangi bölüm olursa olsun farketmez bölüme girince mutluka U ve Y harflerine basın hileyi aktif etmek için.fakat köpekli olan bölümlerde bazen işe yaramayabilir.