tetik030

tetik030

Üye
10.03.2005
Acemi Er
11
Hakkında

#13.07.2006 14:05 0 0 0
#28.04.2005 21:56 0 0 0
  • kardeş vectra 1.6 comfort sahibiyim 2003 model aracım ama farların içi ve boyası solmaya başladı içi çabucak eskidi ama donanım ve fiyat oranı olarak en iyisi bu
    passata gelince o arabanın sadece gösteriş ve ikinci el piyasası avantajı var bu araba öyle konforlu yada çok kaliteli bir araba değil iç dizaynı çok kötü ama ikinci eli vw olduğu için çok iyi para ediyor
    avensise gelince bu arabalar içinde (benim vectramın olmasına rağmen) en sağlam , performansı en fazla , güvenliği en iyi ve ikinci elde çok az zarar ettireni
    yerinde olsam avensisi tercih ederim
#20.04.2005 00:38 0 0 0