turrann

turrann

Üye
05.03.2005
Acemi Er
33
Hakkında

#04.02.2008 13:19 0 0 0
#03.03.2007 16:31 0 0 0
#06.11.2005 12:46 0 0 0
#03.06.2005 21:46 0 0 0
  • XP altında 16 bit programları nasıl çalıştıracağız örneğin Visial Basic 6.0 ı çalıştıramıyorum eski xp de çalıştırıodum şimdi 16 program çalıştırılamıyor diyor ne yapmam lazım???
#12.05.2005 21:12 0 0 0
  • yok dostum dedim ya format çektim aynı olayı tekrar yaşıyorum sp2 kullanıyorum microsoft antispyware ve nod32 kullanıyorum sistemim sağlam ve msconfig de normal harici bi dosya çalışmıyor saol
#11.04.2005 21:49 0 0 0
  • Selamlar
    Başvurabileceğim heryere başvurdum ama kimse sorunuma yardım edemedi
    4 aydırAdsl abonesiyim
    Bu zamana kadar çok rahat kullandım ttkom onaylı aztech adsl usb modemle giriyordum
    son 1-2 haftadır adsl sinyali alamıyorum ancak telefonu açtığımda hafif bi gürültüden sonra sinyal alabiliyorum ama bu bağlantımda sağlıklı olmuyor düşüyorum bi süre sonra
    Farklı modem denedim aynı sorunu yaşadım sorun modemden değil
    bilgisayarıma format attım aynı sorun tekrar yaşadım sorun bilgisayarımda da değil
    Sorun nerde

    Lütfen yardım edin
#11.04.2005 21:05 0 0 0
  • Walla Saolsunlar şuana kadarkilerin en iyisi ama ülkemde bizim yanlış zihniyetimiz değişmedikten sonra atatürk gelse bişi değiştiremez önce kendimize çeki düzen vermeliyiz rüşvet adam kayırmayı hiç bi hükümet engelleyemez bu sadece zihniyet işidir türkiye de bu işlerin diyarı bu konu hakkında çok doluyum adamın olmassa hiç bişi yapamıosun ama belediye meclisinde bi encümenin varsa dünya senin en iyisi ben fazla konuşmuym hükümeti başarılı buluyorum ama önce biz kendimiz düzeltmeliyiz. Saygılar
#10.04.2005 21:23 0 0 0
#31.03.2005 21:24 0 0 0