Not Uygulamayı kaldırmak isterseniz masaüstünden sağ tıklayarak yapamazsınız çünkü flash menüsü çıkar. Kaldırmak için Denetim Masası / Görüntü sekmesinden masaüstü ayarlarınızı yapabilirsiniz. Selametle
XP altında 16 bit programları nasıl çalıştıracağız örneğin Visial Basic 6.0 ı çalıştıramıyorum eski xp de çalıştırıodum şimdi 16 program çalıştırılamıyor diyor ne yapmam lazım???
yok dostum dedim ya format çektim aynı olayı tekrar yaşıyorum sp2 kullanıyorum microsoft antispyware ve nod32 kullanıyorum sistemim sağlam ve msconfig de normal harici bi dosya çalışmıyor saol
Selamlar
Başvurabileceğim heryere başvurdum ama kimse sorunuma yardım edemedi
4 aydırAdsl abonesiyim
Bu zamana kadar çok rahat kullandım ttkom onaylı aztech adsl usb modemle giriyordum
son 1-2 haftadır adsl sinyali alamıyorum ancak telefonu açtığımda hafif bi gürültüden sonra sinyal alabiliyorum ama bu bağlantımda sağlıklı olmuyor düşüyorum bi süre sonra
Farklı modem denedim aynı sorunu yaşadım sorun modemden değil
bilgisayarıma format attım aynı sorun tekrar yaşadım sorun bilgisayarımda da değil
Sorun nerde
Walla Saolsunlar şuana kadarkilerin en iyisi ama ülkemde bizim yanlış zihniyetimiz değişmedikten sonra atatürk gelse bişi değiştiremez önce kendimize çeki düzen vermeliyiz rüşvet adam kayırmayı hiç bi hükümet engelleyemez bu sadece zihniyet işidir türkiye de bu işlerin diyarı bu konu hakkında çok doluyum adamın olmassa hiç bişi yapamıosun ama belediye meclisinde bi encümenin varsa dünya senin en iyisi ben fazla konuşmuym hükümeti başarılı buluyorum ama önce biz kendimiz düzeltmeliyiz. Saygılar