xdiverx

xdiverx

Üye
17.11.2008
Acemi Er
2
Hakkında

  • Konu: UD
    slmlar arkadaşlar.ud yapımı demişiniz ama detay yok.mesela:kapaktaki kafes delikleri ölçüleri,balkonların ölçüleri.Manol kalıbına göre.Akort etmekte zorlananlar 2.teli telefonun çevir sesiyle ayarlayın.sonra 2.tele parmağınızı sapla gövdenin tam birleştiği yerden çıkan sesede 3.teli.ayarlayın ve üst telleride aynı sistemle.en alt telide parmağınızı tam birleşen yere koyup 2.tele değmeden çıkan sesleri aynı yapın.karışık gibi ama bir çözerseniz çok basit.yeterki ii bir kulağınız olsun..
#17.11.2008 00:56 0 0 0