Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 119 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Resimlerin Dili
sigaranin faydalari (iste)
sigaranin faydalari (iste)
809
Son güncelleme: 17.11.2007 09:08
eskitoprak
#31.10.2007 17:03
0
0
0
Dj_meLek
hehhe cok faydali herkese tavsiyemdir
#31.10.2007 17:04
0
0
0
tekkursun68
ben icmem icene de kar$iyimdir
#31.10.2007 18:29
0
0
0
eskitoprak
ben ara sira icerim fazla degil yani haftada 5 veya alti adet
#01.11.2007 09:19
0
0
0
n_ortac
aslında içmemek lazım ama işte
#03.11.2007 08:12
0
0
0
eskitoprak
ara sira iyi olmasa"Da
#03.11.2007 08:20
0
0
0
Sylar
hiç içmemek ve içirmemek en iyisi.
gerçi arasıra içmek de biraz saçma geliyor bana ama.
#03.11.2007 12:22
0
0
0
eskitoprak
icmeyelim o zaman
#03.11.2007 12:46
0
0
0
SU-PERISI
zararları bilindigi halde içiliyor
#08.11.2007 19:06
0
0
0
EyLüL
göremıyom bişey:11.
#08.11.2007 20:16
0
0
0
LEVIS-501 Junior
brafo
#09.11.2007 14:38
0
0
0
cemre09
ben içmem ama, içenler iyi bakmalı bence
#14.11.2007 10:46
0
0
0
Serendipity
zararlımı dedin
)))))))))
#14.11.2007 13:12
0
0
0
KaHiN
ReSmi Yapan eLeman SaqLam yapmı$..
iSkeLetin SakaLLarı ßiLe var
#14.11.2007 13:52
0
0
0
eskitoprak
yorumun icin tesekkurler kahin
#14.11.2007 20:23
0
0
0
_G@ll@rdo_TR
ben onu bırakıyorum ama o beni bırakmıyo
dumanlanmaya devaam..
#17.11.2007 09:03
0
0
0
eskitoprak
@
_G@ll@rdo_TR
adlı üyeden alıntı:
ben onu bırakıyorum ama o beni bırakmıyo
dumanlanmaya devaam..
Orijinali Göster...
#17.11.2007 09:08
0
0
0
sigaranin faydalari (iste) Konusuna Benzer Konular
EVet işte Geyik Bölümünün iLK KOnuSu Ve Boardun 28. KonuSu !
02.03.2004
Sigaranin Vücuda Zararlari Nelerdir?
14.03.2004
Hayat böyle iste...
02.04.2004
Hadini Bildirirler iste Böyle
08.04.2004
Ben BÖyleyİm İŞte
30.06.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı