sigaranin faydalari (iste)

Son güncelleme: 17.11.2007 09:08
  • noimage

#31.10.2007 17:03 0 0 0
  • hehhe cok faydali herkese tavsiyemdir :)
#31.10.2007 17:04 0 0 0
  • ben icmem icene de kar$iyimdir
#31.10.2007 18:29 0 0 0
  • ben ara sira icerim fazla degil yani haftada 5 veya alti adet
#01.11.2007 09:19 0 0 0
  • aslında içmemek lazım ama işte
#03.11.2007 08:12 0 0 0
  • ara sira iyi olmasa"Da
#03.11.2007 08:20 0 0 0
  • hiç içmemek ve içirmemek en iyisi.
    gerçi arasıra içmek de biraz saçma geliyor bana ama.
#03.11.2007 12:22 0 0 0
  • icmeyelim o zaman
#03.11.2007 12:46 0 0 0
  • zararları bilindigi halde içiliyor
#08.11.2007 19:06 0 0 0
  • göremıyom bişey:11.
#08.11.2007 20:16 0 0 0
  • brafo
#09.11.2007 14:38 0 0 0
  • ben içmem ama, içenler iyi bakmalı bence:)
#14.11.2007 10:46 0 0 0
  • zararlımı dedin :))))))))))
#14.11.2007 13:12 0 0 0
  • ReSmi Yapan eLeman SaqLam yapmı$..

    iSkeLetin SakaLLarı ßiLe var :)
#14.11.2007 13:52 0 0 0
  • yorumun icin tesekkurler kahin
#14.11.2007 20:23 0 0 0
  • :( ben onu bırakıyorum ama o beni bırakmıyo :D dumanlanmaya devaam..:D
#17.11.2007 09:03 0 0 0
#17.11.2007 09:08 0 0 0