Bir yılda 2 trilyon SMS

Son güncelleme: 29.12.2007 19:59
  • Bir yılda 2 trilyon SMS
    Teknoloji araştırma kuruluşu Gartner'a göre, bu yıl sonunda tüm dünyada gönderilen SMS miktarı 2 trilyonu bulacak.

    Gelecek yıl dünyada gönderilecek
    SMS sayısı ise yaklaşık 2,3 trilyon olacak.

    2006'da yayınladığı araştırmasında, 2,3 trilyon SMS sayısına 2010'da ulaşılmasını öngören Gartner şirketinden yapılan açıklamada, bu yıl gönderilen kısa mesajların cep telefonu operatörlerine 52 milyar dolar kazandıracağı, gelecek yıl da 60,2 milyar dolar kazandırmasının beklendiği belirtildi.
    noimage
    SMS trafiğinin birçok ülkede büyük artış göstermeye devam edeceğini ve operatörlerin kısa mesaj rekabeti ile pazarın doygunluğu konusunda marjlarını genişletmek zorunda kalacaklarını belirten araştırma kuruluşu, bu yıl tüm dünyada gönderilen SMS'lerin 1,5 trilyonunun Asya-Pasifik ülkelerine ait olduğunu, gelecek yıl bu bölgedeki kısa mesaj sayının ise 1,7 trilyona ulaşacağını kaydetti. Asya-Pasifik ülkelerinde fotoğraf eklenerek gönderilen mesaj sayısınında da büyük artış olduğu bildirildi.

    Gartner şirketi Kuzey Amerika'da bu yıl gönderilen kısa mesaj sayısının 189 milyarı, Doğu Avrupa'da da 202 milyarı bulacağını belirtti.

    Araştırma kuruluşu, mobil e-mail ve mobil anında mesaj kullanımın da giderek artmakta olduğunu kaydetti.
#21.12.2007 09:53 0 0 0
  • paylaşım için teşekkürler
#23.12.2007 01:06 0 0 0
  • bence asiri ya
#24.12.2007 11:14 0 0 0
  • aynen katiliom
#25.12.2007 13:45 0 0 0
  • aynen öyLe.. qecen haftLarda qünde 5oo Sms cekiyordum:D

    haber için saqol
#27.12.2007 09:53 0 0 0
  • cok ya
#27.12.2007 10:12 0 0 0
  • Ewet cok ama yapacak bişi yok..

    karşıdaki gönderiyor karşılık vermesen oLmuyor..
#28.12.2007 08:29 0 0 0
  • valla benim o kadar yazacak keyfim yok onun icin aramak daha mantikli
#28.12.2007 10:04 0 0 0
  • Ewet aramak daha mantıkLı ama kontör oLmuyor

    Sms'de ßedava oLduğu için öyLe yapıyorduk..yoksa mesaj yazmayı pek sevmem..
#29.12.2007 19:59 0 0 0