Sevgili arkadaşım death_nova,
Her yaptığınız flashın,
bir öncekinden çok daha güzel olduğunun
tahmin ediyorum siz de farkındasınız.
Eğer bu gelişiminizi,
hocalarımızdan yardım almadan gösteriyorsanız,
biliniz ki fazlaca bir zaman geçmeden
siz bu board içinde en güzel flashları yapan
üyelerimiz arasındaki yerinizi alacaksınız..
Sayın ateşhocam tşk ederim tabiki
kalp spritlerinde bana yardımcı olan meka hocamada çok tşk ederim
sonuçta
biz bu flaş uğraşında yeniyiz tabiki siz sayın
hocalarımızdan yardım alacağız hatta taklit etmeye uğraşacağız tabiki bu
süreç kendimizi bu iş içinde pişirip artık programa tam hakim olduğumuzda
ve nelere yapabileceğimizin farkındalığına varana kadar ...
Eminimki sizlerde bu süreçten geçmişsinizdir doğal olaraktan
Daha öğrenecek çok şey var dilerim bizden
esirgemiyeceğiniz yardımlarla
bunlarıda elimizin,yüreğimizin,zamanımızın yettiği kadarıyla
öğreneceğiz ..
Size tavsiyelerimin sonuçlarını bu flashınızda
görmeye başladım.
Başarılı olabileceğinizi anlamıştım zaten..
Daha güzel başarılara da imza atacağından
hiç süphem olmamak bahsiyle
bu güzel flash ve şarkı için birkez daha tşk.eder,
çalışmalarınıza hiç aralık vermeden devam etmenizi öneririm...