Alıştım Sana Bir tanem

Son güncelleme: 10.11.2008 13:28
  • ALIŞTIM SANA BİR TANEM


    [swf1]death-nova-alistim-sana-birtanem.swf[/swf1][swf2]600[/swf2][swf3]450[/swf3][swf4]death-nova-alistim-sana-birtanem.swf[/swf4]
#06.01.2008 23:34 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım death_nova,
    Her yaptığınız flashın,
    bir öncekinden çok daha güzel olduğunun
    tahmin ediyorum siz de farkındasınız.


    Eğer bu gelişiminizi,
    hocalarımızdan yardım almadan gösteriyorsanız,
    biliniz ki fazlaca bir zaman geçmeden
    siz bu board içinde en güzel flashları yapan
    üyelerimiz arasındaki yerinizi alacaksınız..


    Sizi gönülden kutlarım sevgili arkadaşım..
#07.01.2008 01:41 0 0 0
  • Sayın ateşhocam tşk ederim tabiki
    kalp spritlerinde bana yardımcı olan meka hocamada çok tşk ederim
    sonuçta
    biz bu flaş uğraşında yeniyiz tabiki siz sayın
    hocalarımızdan yardım alacağız hatta taklit etmeye uğraşacağız tabiki bu
    süreç kendimizi bu iş içinde pişirip artık programa tam hakim olduğumuzda
    ve nelere yapabileceğimizin farkındalığına varana kadar ...
    Eminimki sizlerde bu süreçten geçmişsinizdir doğal olaraktan
    Daha öğrenecek çok şey var dilerim bizden
    esirgemiyeceğiniz yardımlarla
    bunlarıda elimizin,yüreğimizin,zamanımızın yettiği kadarıyla
    öğreneceğiz ..

    sayın Meka hocamıza tekrar teşekkür ederim
#07.01.2008 07:13 0 0 0
  • death_nova eline yüreğine sağlık paylaşımın için teşekkürler
#07.01.2008 07:35 0 0 0
  • ellerine yuregine saglik Nesli
#07.01.2008 08:57 0 0 0
  • Emeqine SaqLık Neslişim
#07.01.2008 12:40 0 0 0
  • azmine hayranım Neslicim
    emeğine eline vede yüreğine sağlık cnmcım
#07.01.2008 13:05 0 0 0
  • death_nova eline yüreğine sağlık paylaşımın için teşekkürler
    yine harika bir flaş yapmışın
#07.01.2008 14:01 0 0 0
  • Neslicigim eline saglik gittikce flashlarin guzellesiyor basarilarin daim olsun canim
#07.01.2008 16:20 0 0 0
  • Sevgili death_nova

    Size tavsiyelerimin sonuçlarını bu flashınızda
    görmeye başladım.
    Başarılı olabileceğinizi anlamıştım zaten..



    Daha güzel başarılara da imza atacağından
    hiç süphem olmamak bahsiyle
    bu güzel flash ve şarkı için birkez daha tşk.eder,
    çalışmalarınıza hiç aralık vermeden devam etmenizi öneririm...
#07.01.2008 16:22 0 0 0
  • teşekkürler neslicim çok güzeldi
#07.01.2008 23:37 0 0 0
  • ellerine saglik nesli yeni calismalarini merakla bekliyorum..

#08.01.2008 09:53 0 0 0
  • kesinlikle "alışmak sevmekten daha zor geliyor " Neslicim

    program sana sen programa oldukca alıştın..her geçen gün dahada güzel çalışmalarını izliyorum.

    ellerin kolların yorulmasın canım

    saol
#09.01.2008 00:15 0 0 0
  • Güzel olmuş.. Ellerinize sağlık.
#25.01.2008 14:45 0 0 0
  • ellerinize emeğinize sağlık,güzel bir çalışma.
#10.11.2008 11:50 0 0 0
  • Eylul eline sağlık bu güzel flashınız için
#10.11.2008 12:53 0 0 0
  • TEŞEKKÜRLER ...EMEĞİNİZE , YÜREĞİNİZE ,SAĞLIK
#10.11.2008 13:28 0 0 0