SMF Karma Butonu Oluşturma

Son güncelleme: 17.12.2009 17:06
  • saol
#15.05.2008 13:47 0 0 0
  • olmadı
#15.05.2008 13:47 0 0 0
#16.05.2008 19:05 0 0 0
  • Dostum soylediklerinin hepsini aynen yaptim. Ayrica olusturdugum 2 butonu da ftp ana dizine attim ( ancak karma yerine ben puan yazdim farketmez sanirim ) asagidaki resimde de gordugun gibi puan kismi +0/ -0 geliyor ama karma veremiyorum ne buton var ne bise?
    Acaba resimleri yanlis yere mi attim diye dusundum ftp anadizininden aldm forum klasorunun icine attim olmadi. themes/tema/images altina attim olmadi.
    Sunu daha ayrintili bir bicimde anlatsan? Buton olusturduk ftpde smf forumu kurdugumuz forum klasorunun icine attik ( yada direk ftp ana dizine her neyse ) karma ayarlarindan resimdeki gibi ayarlari girdik ama iste gordugun gibi sonuc ortada. yardim ederseniz sevinirim

    noimage
#08.06.2008 06:06 0 0 0
  • @bir_tebessum adlı üyeden alıntı:
    Dostum soylediklerinin hepsini aynen yaptim. Ayrica olusturdugum 2 butonu da ftp ana dizine attim ( ancak karma yerine ben puan yazdim farketmez sanirim ) asagidaki resimde de gordugun gibi puan kismi +0/ -0 geliyor ama karma veremiyorum ne buton var ne bise?
    Acaba resimleri yanlis yere mi attim diye dusundum ftp anadizininden aldm forum klasorunun icine attim olmadi. themes/tema/images altina attim olmadi.
    Sunu daha ayrintili bir bicimde anlatsan? Buton olusturduk ftpde smf forumu kurdugumuz forum klasorunun icine attik ( yada direk ftp ana dizine her neyse ) karma ayarlarindan resimdeki gibi ayarlari girdik ama iste gordugun gibi sonuc ortada. yardim ederseniz sevinirim

    noimage
    Orijinali Göster...
    Dostum soylediklerinin hepsini aynen yaptim. Ayrica olusturdugum 2 butonu da ftp ana dizine attim ( ancak karma yerine ben puan yazdim farketmez sanirim ) asagidaki resimde de gordugun gibi puan kismi +0/ -0 geliyor ama karma veremiyorum ne buton var ne bise?
    Acaba resimleri yanlis yere mi attim diye dusundum ftp anadizininden aldm forum klasorunun icine attim olmadi. themes/tema/images altina attim olmadi.
    Sunu daha ayrintili bir bicimde anlatsan? Buton olusturduk ftpde smf forumu kurdugumuz forum klasorunun icine attik ( yada direk ftp ana dizine her neyse ) karma ayarlarindan resimdeki gibi ayarlari girdik ama iste gordugun gibi sonuc ortada. yardim ederseniz sevinirim

    noimage

    Forum seçenekleri >> Karma>>Karma Modu karşısı>> Olumlu / olumsuz karmayı etkinleştir işaretlimi acaba?

    Yada

    O baktığın yer resimde senin profil alanınsa kendine rep veremeyeceğin için butonlar gösterilmez..

    Başka üyenin mesaj yazdığı konuya bak bulunması laızm..
#10.06.2008 00:10 0 0 0
  • saol...
#14.06.2008 12:27 0 0 0
  • sapol dostum
#16.06.2008 13:48 0 0 0
  • tşkler
#20.07.2008 18:17 0 0 0
  • teşekkür
#22.07.2008 21:41 0 0 0
  • sağol
#10.08.2008 17:57 0 0 0
  • TEşekkürler
#06.10.2008 20:14 0 0 0
  • ELİNİZE EMEGİNİZE SAĞLIK GÜZEL OLMUŞ SİTE
#06.10.2008 20:17 0 0 0
  • teşekkürler..
#19.10.2008 14:18 0 0 0
  • eyw
#20.11.2008 13:51 0 0 0
  • TEşekkürler
#28.11.2008 10:27 0 0 0
  • kodlar nereye eklenecek
#04.12.2008 16:31 0 0 0
  • Teşekkürler
#01.04.2009 15:56 0 0 0
  • ya ben bi buton oluşturma linki gördümki kod falan göremedim baştan aşağı derse baktım iki tane kod göremedim anlatım yok kod yok orda bi cevap var dersi baştan sona okusanız baştan sona baktım gene yok
#29.05.2009 11:06 0 0 0
  • Merhaba

    * önce şu siteyi açarak butonunuzu oluşturun;

    http://www.tinyportal.net/button-generator/apollo.php


    * Şimdi oluştuğun iki karma butonunu ftp'de ana dizinine at

    * Admin -- Forum Seçenekleri -- Karma
    noimage

    <img src="puan1.gif">
    <img src="puan2.gif">


    Açıkça anlatmış arkadaş.
    2 tane buton oluşturacaksın ve bunlara isim vereceksin.
    Oluştuduğun butonları ftp'ye atıyorsun ve ardından forum yönetimi kısmından yani
    Admin > Forum Seçenekleri > Karma

    Tıklayıp resimde gösterilen yere , oluşturup isim verdiğin butonları aynen gördüğün şekilde ekleyip kayıt edeceksin hepsi bu...
#29.05.2009 19:15 0 0 0