Biz Herzaman Yenik Doğmusuz

Son güncelleme: 23.01.2008 15:51
  • Biz Her Zaman Yenik Doğmuşuz
    Biz her zaman efkârlıyız
    Biz her zaman hüzünlü
    Biz her zaman kadersiz
    Cehaletle yoğrulmuş hamurumuz
    Acıyla karılmış suyumuz
    Sevgi korkunun elinde esirken
    Şefkat ve merhamet
    Zayıflıkla bir tutulmuş
    Saklanmış, esirgenmiş
    Disiplin otoriteye kurban edilmiş
    Bir küçücük öpücük
    Saygısızlığın en büyük ifadesi olmuş
    Söz ortadan kalkmış
    Karanlıkta bir damla gözyaşıyla
    Telden bir arabanın direksiyonunda
    En hızlısından en güçlü olmuşuz
    Ve en güçlümüz çıkıp tepelere
    Ağa da, paşa da, kral da, bey de
    Her şey ama her şey olmuşuz
    O yüzdendir ki
    Biz her zaman şiddet dolmuşuz
    Biz her zaman kindar olmuşuz
    Biz her zaman yenik doğmuşuz
#23.01.2008 01:32 0 0 0
  • TeşekkürLer Okan :)
#23.01.2008 14:09 0 0 0
  • eğer sen susuz çöllerde
    kurumaya mahkum bir agaç olsaydın okan
    her daim ağlar,
    seni gözyaşlarımla yeşertir,yaşatırdım.
    ve sen buna değersin biliyorum.


    Biz her zaman yenik doğmuşuz yanılıyorsun
#23.01.2008 15:51 0 0 0