Pinhani - Sınıf

Son güncelleme: 28.02.2008 16:19
  • noimage


    noimage


    noimage


    noimage
#26.01.2008 19:38 0 0 0
  • sayende ilk defa
    dinleme firsati buluyorum sarkiyi
    gercekten anlamli sözler
    resimlerde bi harika olmus
    ama son resim favorim
    emegine yüregine saglik askitom
#02.02.2008 00:58 0 0 0
  • yolcuyuz bu hayatta.. seni seçtim yol arkadaşı.. gel otur yanıma...

    bende ilk dinliyorum şarkıyı.. sunumun yine harika..
#02.02.2008 10:47 0 0 0
  • yha ilk defa dinleorum ve çok gzllllllll
#03.02.2008 13:51 0 0 0
  • güzelmiş
#03.02.2008 18:05 0 0 0
  • evet ya gerçekten güzelmiş
#23.02.2008 09:50 0 0 0
  • bu çalışmalarına hayranım canım..
    ellerine sağlık ...
#24.02.2008 23:20 0 0 0
  • saol
#28.02.2008 16:19 0 0 0