Murat Kekilli - Gel Öpem Seni

Son güncelleme: 29.02.2008 12:38
  • [swf1]cagey-19-murat-kekilli-gel-opem-seni.swf[/swf1][swf2]680[/swf2][swf3]500[/swf3][swf4]cagey-19-murat-kekilli-gel-opem-seni.swf[/swf4]
#23.02.2008 15:30 0 0 0
#24.02.2008 00:49 0 0 0
  • ellerıne saglık kardesım bu arada hayırlı olsun :)
#24.02.2008 01:57 0 0 0
  • teşekkürler sefaishere

    hocam çok teşekkür ederim
#24.02.2008 09:54 0 0 0
  • Ellerine saglik Cagey
    Murat Kekilliyi epeydir dinlememistim , sayende uzun zamandan sonra dinledim tesekkürler.
#24.02.2008 14:07 0 0 0
  • teşekkürler beğendiğin için
#24.02.2008 17:14 0 0 0
  • Kardeşim eline sağlık
#24.02.2008 17:41 0 0 0
  • eyvallah kardeşim :)
#24.02.2008 17:48 0 0 0
  • @cagey_19 adlı üyeden alıntı:
    teşekkürler sefaishere

    hocam çok teşekkür ederim
    Orijinali Göster...
    ........

    hocam çok teşekkür ederim

    Değerli arkadaşım,
    Bana değil, fakat önce kendinize daha sonra da
    size yardımcı olan dostumuz
    sevgili pedaliza ile,
    yine size mesaj yazarak moral veren
    tüm flash seven üyelerimize teşekkür ediniz...


    Büyük bir gayret ve bunun sonucu
    süratli bir ilerleme gösterdiğinizi
    sanıyorum tüm arkadaşlarımız görüyorlar.
#25.02.2008 13:42 0 0 0
  • onlarada çok teşekkür ediyorum hocam merak etmeyin:)

    helede pedaliza ablaya sürekli teşekkür ediyorum :)
#25.02.2008 14:01 0 0 0
  • çok güzel olmuş :D
#26.02.2008 03:45 0 0 0
  • elerine saglik cagey guzel bir calisma hazirlamissin, Ve hayirli olsun
#26.02.2008 09:58 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşlar :)
#26.02.2008 11:44 0 0 0
  • Ali azmin sayesinde çok daha iyi çalışmalarda seni izleyeceğime eminim.


    Ellerine sağlık
#26.02.2008 13:39 0 0 0
  • sayende buralara kadar geliyorum ablacım ve tabi hocamın dersleri sayesinde
#26.02.2008 16:24 0 0 0
  • manyak ötesi olmuş ama ses tiz var biraz giderirsen öteki çalışmalarda daha iyi olacak
#26.02.2008 19:48 0 0 0
  • bu parçadan kaynaklanıyor o tiz beğendiğine sevindim
#26.02.2008 19:51 0 0 0
  • yüreğine sağlık Ali hayırlı olsun kutlarım

    teşekkürler
#27.02.2008 22:49 0 0 0
  • teşekkürler :)
#28.02.2008 15:33 0 0 0