Sergen Carlos' tan İyiyim

Son güncelleme: 23.03.2008 17:27
  • sana maalesef cicim ne var be onu geçmekte
#13.03.2008 11:03 0 0 0
  • yaw yok bisi demedim yani önce alex'i gecmene malesef dedim..:D
#13.03.2008 11:05 0 0 0
  • uleyn bizde dalga geçtik işte alexi geçen varmı bee

    bu arada ebn çok hastayım şimdi gidip sıcak bişeyler içicem kendime gelmem lazımda

    sizi özlicem görüşrüz yine bye:(
#13.03.2008 11:06 0 0 0
  • geçmiş olsun özi... Aman dikkat kendine sergenden beter olursun hee
#13.03.2008 11:30 0 0 0
  • eee ona baakrsan bende birine hastayim,

    ne olacak simdi..:D
#13.03.2008 13:59 0 0 0
  • ulen hastalıktan kırılıyosunuz hee
#13.03.2008 14:32 0 0 0
  • deme yaw okadar bellimi oluyor..:D
#13.03.2008 14:37 0 0 0
  • sergen beyinli olmayın da gerisi düzelecek hastalıklar
#13.03.2008 14:37 0 0 0
  • dmm kanka..:D
#13.03.2008 14:41 0 0 0
  • saolun arkadaşlar yaw:D

    sergene benzerliğim yok ama bu aralar sesimde sanki biraz benzerlik var

    onun dışında aman haaa
#13.03.2008 14:43 0 0 0
  • sesinde ne var leyn, ses tellerinimi aldirttin..
#13.03.2008 14:44 0 0 0
  • yok ses tellerim bana dayanamadı. hepten gitti canımcım yaa:D
#13.03.2008 14:48 0 0 0
  • tööööh özeldim..:D
#13.03.2008 14:49 0 0 0
  • duymak ister misin:D
#13.03.2008 14:52 0 0 0
  • yok saol almiyim..:D
#13.03.2008 14:53 0 0 0
  • walla olmazz dinletimm:D
#13.03.2008 14:54 0 0 0
  • dur ben kulaklarimi tikiyim öyle..:D
#13.03.2008 14:54 0 0 0
  • ama ama
#13.03.2008 14:55 0 0 0
  • buna gercek'den koptum :D
#13.03.2008 16:15 0 0 0