FENERBAHÇE 3 - 0 Kasımpaşa

Son güncelleme: 26.03.2008 17:19
  • ya ben bu kasımpaşa ya bayılıom yaa:D

    fenerbahçem yolunda ilerliyorum sırada Beşiktaş var.

    inş. onu da devirim tahtına oturacak
#23.03.2008 12:49 0 0 0
  • Yasin'in duası Semih'i coşturdu
    noimage

    F.Bahçemizin Kasımpaşa'yı 3-0 yendiği maçta 2. gole imza atan Semih'in sevincini paylaşmak için yedek kulübesine gidişi, farklı yorumlara yol açtı. Maçtan sonra bu hareket, son günlerde yedek soyunan golcü futbolcunun Zico'ya mesaj göndermek için bu yolu seçtiği şeklinde yorumlandı. Ancak, işin sırrı sonradan ortaya çıktı. Yasin'in Konya'da sonradan oyuna giren takım arkadaşı için dua okuyarak motive ettiği, Kasımpaşa karşısında da aynı uygulamayı yaptığı belirlendi.

    Maç golsüz devam ederken Semih'e dua okuyan Yasin, "Golü attıktan sonra yanıma gel. Sevinci birlikte yaşayalım" demiş. Semih de bu sözü unutmamış ve golden sonra soluğu kulübede almış. Semih, dün gazetelerde çıkan haberler için şu yorumu yaptı: "Kesinlikle hocama karşı bir haraket değildi. Zico'ya inanılmaz saygım var. Son kararı o verir. Tabii ki, ben de her futbolcu gibi sahada olmak isterim. Ancak yedek soyunduğum için de isyan etme lüksüm yok."
#23.03.2008 17:45 0 0 0
  • bu semihle yasin arasında var bi bağlantı...

    çok iyi anlaşıyor keratalar :D
#23.03.2008 21:06 0 0 0
ChE ChE foto
  • bu maçta ilk gole kadar cesur oynayan,fenere önde basıp pres yaparak adeta adım attırmayan kasımpaşayı alkışlıyorum,,oynadıkları futbolu görünce ligin sonunda olduklarını düşünüp durdum
#23.03.2008 21:29 0 0 0
  • kasımpaşa bu sene tecrübesizliğinin kurbanı oldu..

    ama daha herşey bitmiş değil.. belkide kalırlar..

    Allah yardımcıları olsun
#24.03.2008 09:56 0 0 0
  • evet ya bence de kalsınlar
#24.03.2008 14:45 0 0 0
  • macin öncesi sonrasi Fenerbahceli taraftarlarin iki takimada gösterdigi ilgi süperdi ya,

    gercekten duygulandim, Kasimpasa'nin ligde kalmasindan yanayim insallah kalirlar..!
#24.03.2008 18:56 0 0 0
  • bende kalmasini istiyorum, ama malesef 60% düsücekler gibi :(
#24.03.2008 19:56 0 0 0
  • son haftalarda yaptiklari süprizlere devam etseler düsmezler bence..:)
#24.03.2008 20:36 0 0 0
  • bence düsücekler gibi =(
#25.03.2008 12:37 0 0 0
  • hiç belli olmaz hiçç...
#25.03.2008 14:45 0 0 0
  • oda dogru =)
#25.03.2008 21:32 0 0 0
  • sus ulen com agizli..:)
#25.03.2008 23:54 0 0 0
#26.03.2008 15:35 0 0 0
  • :D
#26.03.2008 17:19 0 0 0