Gittiğinde Bahardı

Son güncelleme: 22.05.2009 11:19


  • noimage



    Gittiğinde ilkbahardı

    Bilirsin...
    En güzel mevsimidir dağlarımın..
    Dağlarımızın.

    Ve deliydi gönül
    Katıp kendini asi rüzgarlara eserdi..
    Çorak topraklardan yeşil ovalara

    Aşıktık ikimizde
    Ama kimseye söylemedik
    Yalnız bahar gecelerinde yıldızlar
    Yalnız onlarla sohbet ettik
    Sen bir sarışına sevdalı
    Benim gönlüm bir esmerde kararlı
    Bir ucu avcumuzda sımsıkı
    Bir ucu boşlukta sallanırdı ki sevdalarımız
    Garip sevdalardı


    noimage


    Gittiğinde ilkbahardı
    Yemyeşildi dallar çimen çimene karışırdı
    Ve gönül yavaş yavaş bahara alışırdı
    Sevdamız yaban ellerde sevdalarla yarışırdı
    Ve ikindi, günbatımı sonra akşamlar
    Bir başına sokağımızın kuytularında
    Aşkımız dolaşırdı

    Gittiğinde ilkbahardı
    Oysa biz ayrılıkları sonbahardan bildik
    Biz iki sevdalı iki yaralı kardeştik
    Koyun koyuna yatardık
    Serin bahar gecelerinde
    Hiç durmadan aşkı arardık
    Annemizin türkülerinde
    Sonra dalardık gecelere gecelerimize

    noimage

    Gittiğinde ilkbahardı
    Hatırlarmısın..
    Güllerimiz vardı sevdalarımız gibi kokan
    Ve renkleri kızıl kandı
    Bir hasret şiiri mırıldanırken dillerimiz
    Uzanırdık koklamaya sonra takılırdı dikenlere
    Kanardı ellerimiz ..

    Gittiğinde ilkbahardı
    Acıyı tatmamıştık
    Ayrılığı bilmeden yaşadık
    Biz sadece aşıktık
    Öyle ki garipti aşkımız
    Bir ucu boşlukta sallanırdı
    Bir ucu avcumuzda sevdamız



    noimage


    Ve bir gün ansızın uyandırdılar uykulardan
    Korktum.. ki hiç titremezdi ellerim
    Baktım..
    Bir boşlukta takıldı gözlerim bir soğuk ses:
    'hayat bu' dedi
    'başın sağolsun'
    Başımı önüme eğdim
    Sen de söyle dediler
    Bir buruk ses söyledim:
    'dostlar sağolsun'...

    Gittin..
    Ellerinde güllerin kokusu kaldı
    Ellerinde diken izleri
    Seni bir ilkbahar aldı
    Hiç düşünmeden bizleri

    noimage


    Gittin..
    Kirli sokaklarında gezdim şehirlerin
    Sürüklendim yıllarca içinde zaman nehrinin
    Büyüdün dediler oysa ben büyümedim
    Ruhumu bağladılar dikenli dallarına güllerin
    Güllerimizin


    noimage



    Gittiğinde ilkbahardı
    Şimdi mevsim boyuna sonbahar
    İsyankar değil artık rüzgarlar
    Ve yetim kaldı sevdalar
    Gittiğinde ilkbahardı
    Şimdi mevsim boyuna sonbahar....


    Aziz Akgün




    [main-arkaplan-muzik]097[/main-arkaplan-muzik]
#20.03.2008 23:07 0 0 0
  • Gittin..
    Ellerinde güllerin kokusu kaldı
    Ellerinde diken izleri
    Seni bir ilkbahar aldı
    Hiç düşünmeden bizleri

    Gittin..
    Kirli sokaklarında gezdim şehirlerin
    Sürüklendim yıllarca içinde zaman nehrinin
    Büyüdün dediler oysa ben büyümedim
    Ruhumu bağladılar dikenli dallarına güllerin
    Güllerimizin


    tşkler Aşiyan harıka

#20.03.2008 23:14 0 0 0
  • Teşekkürler arkadaşım harika bir şarkı..güzel gönlüne sağlık
#20.03.2008 23:23 0 0 0
  • Resimlerin üzerinde yazı olmaması, tertemiz olması

    Şiirde kullanılan font ve renklerin sadeliği

    insanın dikkatini dağıtmıyor

    Bu yüzden şiiri çok rahat okuyabiliyor insan, tadına varabiliyor

    şarkı insanı etkiliyor, şiire çok uygun, çok fazla ön plana çıkmıyor

    Sonuçta bir Müzikli Şiirler konusu çıkıyor ortaya

    Her konunun bu şekilde olması temennisiyle tebrik ediyorum Asiyan

    Şiiri defalarca okudum;

    İki kardeşin öyküsünü anlatıyor gibi geldi bana

    Ölüm ve sonrasında gelen ayrılık

    Şarkıda geçen "Neyleyim baharı hazanı, Sevda çiçeği soldu" nakaratıyla müthiş bir anlam kazanıyor

    Tüylerini ürpertiyor insanın, dün gece ve nihayetinde bu sabah sürekli konudayım

    Etkisinden hala kurtulabilmiş değilim


    Çok Teşekkürler ,

#21.03.2008 08:08 0 0 0
  • Aşıktık ikimizde
    Ama kimseye söylemedik
    Yalnız bahar gecelerinde yıldızlar
    Yalnız onlarla sohbet ettik
    Sen bir sarışına sevdalı
    Benim gönlüm bir esmerde kararlı
    Bir ucu avcumuzda sımsıkı
    Bir ucu boşlukta sallanırdı ki sevdalarımız
    Garip sevdalardı [/[/B

    bugün baktığım ilk çalışma ve güne iyi başlayacağım galiba.harika bir çalışma.yüreğine sağlık.
#21.03.2008 08:10 0 0 0
  • Yüregine sagalik Asiyan

    Harika bir calisma Olmus

    Sabah sabah insanin ruhunu dinlediriyor sarki
#21.03.2008 09:47 0 0 0
  • İki kardeşin öyküsünü anlatıyor gibi geldi bana

    Ölüm ve sonrasında gelen ayrılık


    evet iki kardeşin ölümle ayrılması ve yarım kalan sevdaları anlatılıyor

    ölüm olmasa bile ayrılıpta çok şeyi yarım kalan biri olarak benide çok etkiledi

    okuyan gözlerinize yüreklerinize sağlık

    sayın hiçbirşey bu konuda örnek aldığım kişilerde en başı çekiyosunuz herşey için çok teşekkürler
#21.03.2008 10:37 0 0 0
  • Asiyancigim emegine saglik dizeler resimler harika
#21.03.2008 13:45 0 0 0
  • emegine salik paylaimin icin saol

    cok guzel bu sarki ya ben cok seviyorummmmmmmm
#28.03.2008 18:28 0 0 0
  • mükemmel şarkıda ayrı güzel ezgini ngünlüğü mü ??
#31.03.2008 13:03 0 0 0
  • Bu saatte bunu okumak koydu be arkadaş...
    Gelip okudum bir kaç kez içimde düğüm oluştu, yazamadım ve şimdi bile bildiklerimi unuttum... Bir daha uğrarım harflerim toparlandığında...
    Sağlıkla, güzellikle kal...
#31.03.2008 13:42 0 0 0
  • Aşıktık ikimizde
    Ama kimseye söylemedik
    Yalnız bahar gecelerinde yıldızlar
    Yalnız onlarla sohbet ettik
    Sen bir sarışına sevdalı
    Benim gönlüm bir esmerde kararlı
    Bir ucu avcumuzda sımsıkı
    Bir ucu boşlukta sallanırdı ki sevdalarımız
    Garip sevdalardı

    asiyancıgım yüreğine saglık bu güzel çalışmaların için teşekkürler
#31.03.2008 21:16 0 0 0
  • @hallavye adlı üyeden alıntı:
    mükemmel şarkıda ayrı güzel ezgini ngünlüğü mü ??
    Orijinali Göster...


    Yücel Arzen & Devrim Kaya Türenç - Yarim

#01.04.2008 00:17 0 0 0
  • Gittiğinde ilkbahardı
    Şimdi mevsim boyuna sonbahar
    İsyankar değil artık rüzgarlar
    Ve yetim kaldı sevdalar
    Gittiğinde ilkbahardı
    Şimdi mevsim boyuna sonbahar....


    Her Satırda Anlatır..
    Emeğine Sağlık Asiyancım..
#06.07.2008 02:08 0 0 0
  • çok güzel teşekkürler
#07.07.2008 09:00 0 0 0
  • bende resimler acılmıyor ablam resim linkleri ölmüş sanırım yenilermisin
#09.04.2009 17:13 0 0 0
  • emegine saglık cok güzel
#22.05.2009 10:12 0 0 0


  • Emegine sagLik cOk guzeL bi sunum oLmu$
#22.05.2009 11:19 0 0 0