-Burada Lenin'i saygı ve hayranlıkla anmak durumundayım. Ne diyordu büyük lider; Devrimi halk yığınları değil ancak ve ancak profesyonel devrimciler gerçekleştirecektir. Yani sen değil Çeto, ben
arkadaslar benim arkadasın dayısı bir ara kurtlar vadisi pusuda oynamıs set arasın polat la filan konusmus bolat varya sütün önde gideniymiş memati tam bir şerefsizmiş abdülhey çok efendi bi adammıs en sütleri polatmıs :d