Kurtlar Vadisi Muro Sözleri

Son güncelleme: 03.01.2009 14:20
  • -Burada Lenin'i saygı ve hayranlıkla anmak durumundayım. Ne diyordu büyük lider; Devrimi halk yığınları değil ancak ve ancak profesyonel devrimciler gerçekleştirecektir. Yani sen değil Çeto, ben
#28.05.2008 15:07 0 0 0
  • -Millet o kaşığı tarhanaya sallar bu eroine sallıyor.

#29.05.2008 07:43 0 0 0
  • BEN BU MURAYA BAYILIYORUM ABİCİM ADAM SÜPER KONUŞUYOR....
#29.05.2008 13:02 0 0 0
  • LaNeT oLSuN iÇiMDeKi KaDıN SeVGiSiNe
#29.05.2008 22:42 0 0 0
  • Uçak verseler bile bırakmam bu hacı muroyu !! :D
#30.05.2008 00:54 0 0 0
  • tşkr
#30.05.2008 14:52 0 0 0
  • BU ADAMI SEVIYORUM KARDESIM
#31.05.2008 12:37 0 0 0
  • süper adam bu murro
#31.05.2008 17:10 0 0 0
  • Muro adamım
#04.06.2008 18:27 0 0 0
  • güzel çok güzel
#05.06.2008 08:02 0 0 0
  • arkadaslar benim arkadasın dayısı bir ara kurtlar vadisi pusuda oynamıs set arasın polat la filan konusmus bolat varya sütün önde gideniymiş memati tam bir şerefsizmiş abdülhey çok efendi bi adammıs en sütleri polatmıs :d
#16.06.2008 17:21 0 0 0
  • ADAM KOMEDİ
#24.06.2008 21:47 0 0 0
  • lanet olsun bu içimdeki forum sevgisine
#26.06.2008 15:24 0 0 0
  • Adam Rol Yapıyor,Ne Yazarlarsa Okuyor Oynuyor Gerçek Kişiliği Çok Farklıdır Bende Seviyorum Ama Sonucta Kendi Aklı Değil Bi KAĞıt'a Bağlı Sözleriii
#14.12.2008 05:15 0 0 0
  • Ellerine yüreğine sağlık.
#03.01.2009 14:20 0 0 0