SesliChat Sorunu - SpeakyChat

Son güncelleme: 30.04.2012 20:59
  • noimage

    girişte bu şekilde bir sorunla karşılaşıyorum.. napmam lazım arkadaşlar sorunu çözmek için ? gerekli olan tüm proları indirdim ve yükledim. ama olmadı.. sanırım int. aracları ile ilgili ya da güvenlikayarları ile ilgili bir sıkıntı bu .. bu onu ile ilgili bilgi sahibi arkadaşımız var mı ?
#14.04.2008 09:21 0 0 0
  • Sorunun kaynağı bence ilgili siteye girişde o sitenin seslichat için kullanmış olduğu clint ara yüz sanırım o yüklenmesi lazım ilk tıkladığınıda siteye size soru sorar o soruya evet derseniz gerekli yüklemeleri yaptıkdan sonra sanırım bu sorununuz ortadan kalkar..
#14.04.2008 09:31 0 0 0
  • Burdaki Proqramı Indirip Kur we Daha Sonra Giri$ Yap...

    Sorun KaLmayaCaktır Sanırım...
#15.04.2008 13:16 0 0 0
  • Tsk ler.
#06.05.2008 18:14 0 0 0
  • tskler kardes
#18.05.2008 20:10 0 0 0
  • bende vista kulanıyorum ilk zamamnlar gire biliyordum daha sonra girememeye başladım bunun nedeni ne olabilir
#24.05.2008 16:24 0 0 0
  • bendee vista kılanıyorum aynı sorunla karşılaşıyorum
#24.05.2008 16:25 0 0 0
  • TSKLER ARKADASIM SAOL
#02.06.2008 13:29 0 0 0
  • aynı sorun bendede oluyo sorun sıtede degıl sorun pc de ama bende anlayamadım baska pcden gırılıo ama ben gıremıyorum yardım
#03.06.2008 10:32 0 0 0
  • tşk ler
#07.06.2008 13:29 0 0 0
  • ilk mesaj
#18.06.2008 02:07 0 0 0
  • TŞKLER
#20.06.2008 19:53 0 0 0
  • ARKADAŞLAR BEN MERT 18 YAŞINDAYIM SİTENİZ GÜZELMİŞ HERŞEY İÇİN TŞK EDERİM
#21.06.2008 16:12 0 0 0
  • umarim ise yarar
    kac aydir ugrasiyorum olmadi bi turlu
#22.06.2008 21:49 0 0 0
  • ...asdddddddddddddddddddddddd
#22.06.2008 23:53 0 0 0
  • eline sağlık canım
#03.07.2008 22:46 0 0 0
  • Elnıne saqlık aynı Sorun bendede wardı :D
#03.07.2008 22:53 0 0 0
  • neden acaba
#17.07.2008 02:42 0 0 0
  • kardeş her konuda yardımcı olabılırız MSN YASAK ekle yardımcı olalım
#24.07.2008 13:11 0 0 0