SAM4

Son güncelleme: 30.07.2009 19:05
  • .
#23.05.2008 10:05 0 0 0




  • noimage



    TUŞLARI TANIYALIM



    noimage


    MUTE: Sesi keser siz duyamazsınız ama yayına ses gider
    Auto DJ: Bu seçenekte Kaldıgında şarkı bittiğinde bir başka sarkıya otomatik geçis yapar
    Manuel DJ: Bu seçenekte şarkı bittiğinde program sizi bekleyecektir
    Bizim önerdiğimiz Auto Dj dir Deck A ya koyduğunuz şarkı bittiğinde Deck B ye koyduğunuz Şarkıya otomatik gececektir.
    Burda Acil Bilmeniz Gerekenler Bu kadardır zamanla kullandıkça sizler daha fazlasını çözeceksiniz zaten.



    noimage



    Bu penceredeki tuşları tanıyalım



    PLAY:Şarkıyı Çalmaya Başlar
    PAUSE:Şarkıyı olduğu yerde durdurur
    STop :Şarkıyı tamamen Durdurur
    Load next Track:Bir sonraki Şarkıya geçer
    CUE:Şarkıyı Başa alır
    Ejeck:Şarkıyı Deck A dan cıkarır
    Fade next to Song:Şarkıyı Sona doğru yumuşakça getirir.
    EQ:Bu düğme ile ilgili bir işlem yapmıyoruz

    DECK B de aynı Şekildedir.


    PLAY LİST
    Play liste mp3 lerimizi yerleştirmek için:
    playlist yazısına sağ tıklayıp new yapıyoruz Yeni dosyaya mp3 dosyanıza vermek istediğiniz adı yazıyorsunuz.Daha sonra ona
    tıkladığınızda alt pencerede bosluk ta + nın yanındaki Add Directory CTRL+D den bilgisayarımızda bulunan mp3 listemizi play listte
    hazırladığımız yeni mp3 listemize OK deyip ekliyoruz.



    noimage



    ŞARKILARI DECK A ve DECK B ye YERLEŞTİRME


    noimage



    Yukarıda görüldügü üzere Şarkı üzerinde Mouse un sol tuşu ile tıklayıp Basılı tutup Soldaki Deck A yada Deck B deki
    Görülen Şarkı Çalma Bandına Taşıyor ve bırakıyoruz. Play listte görülen Büyüteç şeklindeki simgeye tıkladıgımızda (Search)
    Aradıgımız Şarkı adi yada Şarkıcı adını girdiğimizde bize liste halinde verecektir.



    noimage



    VOİCE FX



    noimage



    Ayarlar goruldugu gibi olmalidir.
    Mixer settings e tikliyoruz
    aynen görüldüğü üzere olan kutucuklar olmalıdır kayıt denetiminde eğer daha fazla ise Seçeneklerden özelliklerden sadece
    bu 2 kutucuğu işaretleyip çıkıyoruz Burdada Mic Seçili olarak bırakıyor ve OK Deyip kapatıyoruz.Yayın Sırasında Mic of a
    tıklayıp on yaptığımızda Lock Talk tuşuna uzun süreli konuşmalarda basıyoruz kısa süreli konuşacaksak press to talk
    tuşuna basılı tutmamız gerekir.Anonsumuz Bittikten sonra Mic off yapmayı unutmuyoruz.Aksi takdirde seslerimiz yayına karışır.


    SOUND FX
    Burda ki tabloda çesitli efectler bulunmaktadır Bu tabloya yeni efectlerde ekleyebiliriz Tek yapmanız Gereken şey Bulduğunuz
    Herhangi Bir efecti Sam2 dosyasını bilgisayarınızda nereye kurdu iseniz o dosyanın içinde sound dosyasındaki demo fx
    dosyasındaki katagorilerden birine buldugunuz efecti yerlestirmeniz gerekmektedir.



    noimage


    Daha sonra playlistten Efect dosyalarının olduğu bölumu bulup yeniden Bilgisayarınızdaki Efectleri yüklemeniz aynen mp3
    listesini yüklediğimiz gibi yüklemeniz yeterli olacaktır.



    STATİSTİK RELAYS GRAPH


    noimage



    Bu pencere bize Statik relay penceresine eklediğimiz radyo yayınlarının kaç kişi tarafından dinlendiği en çok dinleyicisi
    kaç kişi olmuş onu gösterir.



    DESKTOP B


    noimage



    STATİSTİK RELAYS


    noimage



    + Tuşuna basıyoruz



    noimage


    Shoutcast statistik relay işaretli oluyor ve ok diyoruz



    noimage


    İp numarasını Port numarasını ve radyonun şifresini yazıp ok deyip kapıyoruz
    pencere içine kaydediliyor.




    ENCODERS


    noimage



    + Tuşuna Basıyoruz.



    noimage



    MP3 Kutucuğu işaretli olmalı ve OK diyoruz.



    noimage



    Format ayarı 24 kb/s ile 48 kb/s arasında bağlantının durumuna göre ayarlanmalıdır.
    Server details seçeneğine tıklıyoruz


    noimage



    Aynı şekilde radionuzun ipsi portu ve şifresini giriyorsunuz sağ tarafada kendi kişisel yazılımlarınızı dolduruyorsunuz
    yukarda shoutcast kutucuğu işaretli oluyor ve OK deyip çıkıyoruz kayıt encoders penceresine yerleşecektir.



    YAYINA BAĞLANMA


    noimage



    Encoders penceresine yerleşen radio kaydınızın üzerine sağ tıkladığınızda çıkan pencerede "start"
    basarsanız yayına baglanırsınız. "Stop" yayından cıkarır.
#24.05.2008 21:31 0 0 0
  • sagol
#26.05.2008 15:59 0 0 0
  • (Emege Saygi)
#28.05.2008 16:24 0 0 0
  • MERHABA
#31.05.2008 04:29 0 0 0
  • güzel paylaşım
#05.06.2008 11:31 0 0 0
  • guzel paylasım
#09.06.2008 02:15 0 0 0
  • bakıcaz bakalım ne demişsin
#15.06.2008 18:59 0 0 0
  • Saol ..
#28.06.2008 10:16 0 0 0
  • Tşk..
#28.06.2008 20:10 0 0 0
  • teşekurler
#02.07.2008 11:40 0 0 0
  • güzel paylasim tşkler
#03.07.2008 19:54 0 0 0
  • ßakaLım..
#06.07.2008 03:23 0 0 0
  • kardeşim ßu sam4'ün keyi crackı nasıl çalışıyor ordanda ßi ßiLgi verirsen süper oLucak..
#06.07.2008 03:26 0 0 0
  • oooo eyw çok saol
#07.07.2008 14:12 0 0 0
  • eyw
#15.07.2008 15:43 0 0 0
  • paylaşım için tşkler
#03.08.2008 12:35 0 0 0
  • emegıne saglık kardesım
#07.08.2008 23:58 0 0 0
  • THANKSSSSSSS
#26.08.2008 07:49 0 0 0
  • SAM4 Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.