Konya İli Tanıtım Flashı

Son güncelleme: 10.03.2012 15:22
  • emeğine sağlık ablacım çok güzel bir çalışma olmuş sizlerin sayesinde bizde konyayı gezmiş olduk
#10.01.2009 20:26 0 0 0
  • emegine saglik canim cok guzel bir calisma
#17.01.2009 14:46 0 0 0
  • SU-PERİSİ teşekkürler emeğine sağlık süper bir flash olmuş.
    konyada benim 2 senem gecti. ömrümün en güzel yılları diyebilirim....
#17.01.2009 15:14 0 0 0
  • çok güzel olmuş harikasın
#28.01.2009 12:15 0 0 0
  • 2 senedir konyaya gidecem diyorum bir türlü fırsat bulamiyorum.ama bu sene kesin gideceğim.
    konya baya güzel görünüyor eline sağlık su-perisi
#28.01.2009 13:49 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık su perisi çok güzel olmuş çok sağol sayende konyayı gezmiş gibi oldum inşaallah gerçekten gezmekte nasip olur çok güzel bir ilimiz kültür şehri
#28.01.2009 18:56 0 0 0
  • güzel çalışma, güzel konya... emeğinize sağlık.
#29.01.2009 01:19 0 0 0
  • tesekkürler su perisi
#11.02.2009 18:58 0 0 0
  • Çok güzel. Sağol
#17.02.2009 18:06 0 0 0
  • su perisi ablam cok qzl olmus :) bende konyadayımda :D manevi yönden bişi denmez konyaya ama sosyal yasam yok ablam be:( zafere qtsem sırf kafe yok zeugma yok kibrit aladdıne gitsem iş bankası
#24.02.2009 11:11 0 0 0
  • çok güzel bir şekilde yapmışsın filash tanıtımını konyada şirin ve tarihi kentlerimizden gelmedim ama konyalı bir çok arkadaşım oldu hepside iyi insanlardı senden iyi olmasınlar ama tanıtımı beğenerek belki ondefa izledim böyle güzel bir paylaşım yapyığın için sana sonsuz teşekkürler eline sağlık arkadaşım.
#03.03.2009 18:25 0 0 0
  • Emegine SağLık SÜper OLmuş
#15.03.2009 17:39 0 0 0
  • ELLERİNİZE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER ÇOK ŞAHANE OLMUŞ
#31.03.2009 11:45 0 0 0
  • süper olmuss oynamak istiom ya süper müzikk
#05.04.2009 16:22 0 0 0
#28.04.2009 19:56 0 0 0
  • Ellerine saglık , SU-PERİSİ
    İnsallah Allah kısmet ederde geliriz Konya ' ya cok güzel e benziyor
#16.05.2009 13:00 0 0 0
  • su-perisi eline koluna saglik konyali olarak sana tesekkürler ediyorun cok nefis olmus
#01.06.2009 13:25 0 0 0
  • SevGiLi SU-PERISI ÖnceLikLe Şunu SÖyLEmek İstiyoRum.. FLash ÇaLışMAn HarKuLade OLmuş.. Konyayı TanıtMışsın Ama Bir ŞEy UnutMadın Mıı ?? KonYann En ÜnLüsünü!?..

    Evet BuKAdar İnsan Yorum YApMış Ama Konyanın En ÜnLü KONYA ŞEKERİ'ni Neden KoyMAdın? Demeyii AtLAmışa BenziYorr.. Ben KonyaLı DiĞiLim Ama Konya ŞeKErinide BiLirimm.. Yinede ELLerine SaĞLık GüzEL Bir ÇALışMa OLmuş... ;)
#14.06.2009 16:23 0 0 0
  • Asil bir memleketimiz paylaşım için teşekkürler eline saglık.
#09.08.2009 11:17 0 0 0