emeğine sağlık ablacım çok güzel bir çalışma olmuş sizlerin sayesinde bizde konyayı gezmiş olduk
bende konyadayımda
manevi yönden bişi denmez konyaya ama sosyal yasam yok ablam be
zafere qtsem sırf kafe yok zeugma yok kibrit aladdıne gitsem iş bankası
