öncelikle bu sitenin yapımında emeği gecen ve böyle bir fırsatı bizlere verdikleri icin değerli hocalara teşekkürler.
gercekten cok yararlı bir site,bunu iltifat olsun diye demiyorum.gercek bu
buradan aldığım bilgiler ile ilk flash calışmamı yapmanın mutluluğu icerisindeyim.
acemiliğim olduğundan mutlaka hatalarım olacaktır.kusura bakmayın.
İşte bu kadar...
Daha önce hiç flash yapmamış bir arkadaşımız olarak
bu kadar kısa bir sürede ve bu kadar başarılı
bir flash yapmanız nedeniyle sizinle gurur duyuyorum..
Emeklerinize sağlık sevgili arkadaşım..
Flash Çalışma İkinci Gurup üyeliğinizi kutlarım.
NOT:
Konu ile ilgili olarak talep ettiğiniz önerilerimi daha sonra bildirsem ve
şimdi yatmaya gitsem, herhalde bana hak verirsiniz.
ayy o sümüklü çocuk çok güzel olmuş, hüzünlü şiir dinlerken buruk buruk gülümseten ayrıntı çok şık olmuş, emeğinize sağlık başarılarınızın devamını dileriz ellerinize sağlık....