Şuan nerede Askersiniz?

Son güncelleme: 20.08.2008 15:45
  • benim abimde elazığda asker
    allah herkese hayırlı teskereler nasip etsin
#14.07.2008 20:17 0 0 0
  • Şu an asker olan kardeşlerime hayırlı tezkereler diler, hepsine görevlerinde sonsuz başarlar temenni ederim. """EN BÜYÜK ASKEWR BİZİM ASKER"""
#14.07.2008 20:34 0 0 0
  • askerligi yapalı çok oldu yaaaaaaqaaaaa
#22.07.2008 12:54 0 0 0
  • gaziantep e sevgiler
#20.08.2008 15:45 0 0 0