Sen ağlamak nedir bilir misin?
Nerden bilebilirsin ki?
Çünkü sen hiç ağlamadın,
Sadece ağlattın
Bir damla yaş düşmedi gözünden
Ama hep bin damla yaş düşürdün
Kolay sevmedim ki ben seni
Onun için de kolay unutamam.
Hiç haberin olmadı ki seni sevdiğimden
Birini sevdiğimi, biliyordun
Ama bunun sen olduğunu bilmiyordun
Bilmiyordun ve de hiç düşünmedin
Düşünmedin, çünkü;
Sen olacağına ihtimal bile vermezdin..
Tek suç benim çünkü;
Kahrolası yüreğime söz geçiremedim.
Herkes seni sevdiğimi fark etti
Ama bir sen fark etmedin
İnkar etmiyorum, etmem de
Sevdim, hem de çok
Unutacağım diyordum, unuttum.
Ama şunu bil ki
Seni sevdiğimi asla bilmeyeceksin
Çünkü sen
Sadece bir HİÇSİN..