Haykırışım Sana

Son güncelleme: 22.04.2009 12:08
  • noimage

    Sen ağlamak nedir bilir misin?
    Nerden bilebilirsin ki?
    Çünkü sen hiç ağlamadın,
    Sadece ağlattın
    Bir damla yaş düşmedi gözünden
    Ama hep bin damla yaş düşürdün
    Kolay sevmedim ki ben seni
    Onun için de kolay unutamam.
    Hiç haberin olmadı ki seni sevdiğimden
    Birini sevdiğimi, biliyordun
    Ama bunun sen olduğunu bilmiyordun
    Bilmiyordun ve de hiç düşünmedin
    Düşünmedin, çünkü;
    Sen olacağına ihtimal bile vermezdin..
    Tek suç benim çünkü;
    Kahrolası yüreğime söz geçiremedim.
    Herkes seni sevdiğimi fark etti
    Ama bir sen fark etmedin
    İnkar etmiyorum, etmem de
    Sevdim, hem de çok
    Unutacağım diyordum, unuttum.
    Ama şunu bil ki
    Seni sevdiğimi asla bilmeyeceksin
    Çünkü sen
    Sadece bir HİÇSİN..

    MEHTAP
    [main-arkaplan-muzik]086[/main-arkaplan-muzik]
#11.07.2008 21:37 0 0 0
  • Sen ağlamak nedir bilir misin?
    Nerden bilebilirsin ki?
    Çünkü sen hiç ağlamadın,
    Sadece ağlattın


    Bazen Bende Diyorum Nerden Bilecek
    Kimi İnsanlar Duygularını Belli Etmezmiş
    İçinde Yaşarmış Göstermemiş Bunu Nasıl Beceriyorlar Bilmiyorum

    Fazla Konuştum Emeğinize Sağlık...
#12.07.2008 02:59 0 0 0
  • emeğine sağlık
#12.07.2008 10:10 0 0 0
  • paylaşım için tşkler

    Ama şunu bil ki
    Seni sevdiğimi asla bilmeyeceksin
    Çünkü sen
    Sadece bir HİÇSİN..
#12.07.2008 11:20 0 0 0
  • Emeğine sağlıq kuzencimm:)
#12.07.2008 15:20 0 0 0
  • teşekkür ederim
#13.07.2008 20:14 0 0 0
  • maşallh ya sende nazar değmesin yazılarını bekleris yine
#14.07.2008 20:46 0 0 0
  • inşllh yazmaya dvm edersem yollarım
#15.07.2008 12:11 0 0 0
  • Yüreğine Sağlık $iirLerin Senin Tarafından yazıLdığını ßilmediğim için okumamı$tım...

    ßen geneLde kaLıpLa$mı$ $iirLeri DeğiLde, Arkada$Larımın YürekLerinden DöküLenLeri Okumayı Severim :)
#17.07.2008 11:03 0 0 0
  • tşkk ederim
#17.07.2008 11:08 0 0 0
  • eline sağlık
#17.07.2008 11:09 0 0 0
  • teşekkür ederim
#17.07.2008 12:11 0 0 0
  • emeğine saglık canım
#22.04.2009 12:08 0 0 0